Gå til innhold

Synes du raiding er for lett atm?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har jeg aldri sagt, men sartharion med 3 adds er ikke en del av contente i wotlk. Det er en hardcore mode på en av bossene som er en del av content, så man skal ikke behøve å ta den med 3 adds før man skal kunne uttale seg er det som er poenget

Der jeg uenig.

 

Jeg mener at fighten med tre adds skiller seg så klart ut ifra fighten uten at man godt kan kalle det eget content, selv om det samme dragen i samme hula.

Fighten vil jeg tro, er brukt mye lengre tid på å designe enn fighten uten adds.

Lenke til kommentar

Som nevnt er Sartharion med 3 adds oppe mer enn en håndfull for de fleste. Guilds som strever med motivasjonen fordi de fyker gjennom alt som er burde virkelig sette av noen kvelder på dette, hardeste kampen i WoW akkurat nå.

 

Og for de som klager over at alt er for enkelt, husk på at det er karazhan level på dissa instansene her, de er ment til å være lette slik at folk kan geare seg opp fort og gå for de neste raidene(når de blir sluppet). At det er altfor lite content for øyeblikket er jeg enig med men.

Lenke til kommentar
Som nevnt er Sartharion med 3 adds oppe mer enn en håndfull for de fleste. Guilds som strever med motivasjonen fordi de fyker gjennom alt som er burde virkelig sette av noen kvelder på dette, hardeste kampen i WoW akkurat nå.

 

Og for de som klager over at alt er for enkelt, husk på at det er karazhan level på dissa instansene her, de er ment til å være lette slik at folk kan geare seg opp fort og gå for de neste raidene(når de blir sluppet). At det er altfor lite content for øyeblikket er jeg enig med men.

 

Når 25mansa er lettere en 10mans er det klart grunn til bekymring. Driter i om det skal være karalevel på 10man naxx, men når vi skrur på heroic og det er LETTERE så tviler jeg på om blizzard faktisk vet hva dem driver med

Lenke til kommentar

Eneste logiske løsning må naturligvis være at Blizzard ikke aner hva de driver med. De har jo bare gitt ut flere av de beste spillseriene ever, skapt et mmo som knuser alle andre mmo til sammen og antall skuffelser kan telles på en liten hånd. Dere aner ikke hva dere prater om, mens Blizzard er eksperter. Om dere syns det var for lett er det nok deres forventninger som var på jordet, majoriteten av spillerne syns nok at vanskelighetsgraden var knall.

Lenke til kommentar

Tenkt på at når mange får greit gear før første content patch, blir det også desto flere som vil raide videre til Ulduar?

 

Det er nok en solid strategi bak alt dette. For min del er det bare positivt at man ikke må dedikere livet sitt til WoW for å starte med raiding lengre.

Lenke til kommentar

regner med alle skjønner at bizard ikke lager spillet for 10% av de som spiller det ?

 

hvis det er for mye av spillet som er "umulig" med mindre du spiller 14 timer om dagn så slutter normale folk som meg og spille , og desverre for deg er vi i flertall . ergo spillet lages for de som gir blizz mest penger .

 

jeg har enda ikke raidet i de nye instansene , så skal ikke uttale meg om det er lette eller ei , men jeg vet en enkel løsning vist du ikke liker det / synes det er for lett . slutt og spill , eller ta 25 man raids med bare 15 , eller 10 mann , det vil øke vanskligs graden for dere , og du får mere loot .

 

 

jeg synes det er greit at det er "lettere" nå , det betyr at jeg faktisk kan komme til et nivå der jeg kan raide uten og bruke 10 timer med gaming hverdag , noe normale mennesker som jobber faktisk ikke kan .

Lenke til kommentar

Hei der alle sammen :-)

 

Hvorfor er det så mange som klager på at det er for enkelt å få tak i det beste utstyret? Legg gjerne merke til at det blir flere og flere som klager over dette. Løsninga er ganske enkel, og veldig mye av grunnen til at WoW har vært så sinnsykt stort; Spillere trenger noe / noen å se opp til, og noe å motivere dem for å fortsette, selv om sjansen er minimal for at de vil nå toppen. Det å nå et mål, er uansett grunnen til at så mange spiller MMORPG's, og den senere tids launcer av nye MMORPG's, som på mange områder har vært bedre enn WoW, viser at jo enklere vei en kommer til "endgame", jo flere blir skuffet. Spillere forventer seg WoW slik det har vært de siste årene, en bratt læringsprosess etter at en capper maxlevel, med desto større tilfredstillelse og stolthet når en kan se tilbake på overvunne øyeblikk, og i tillegg bærevitnesbyrder på det en har gjort. Det er nok mange som vil avvise dette, og si at det er bare elite spillere som trenger å polere e-peenen sin, men tenk tilbake litt. Jeg var sååå stolt da jeg endelig fikk gjort unna hele chaina til Onyxia, for ikke å snakke om da jeg hadde det store sverdet i handa, etter en flott cutscene der jeg kutter halsen på dragen, og lar blodet fosse over "the high blade". Det er slike ting som savnes i WoW. Det å nå neste mål etter mye jobbing, for så å gyve løs på det som "kommer etter". Heldigvis, sier jeg, at det var så liten andel av spillerne som klarte å "cappe" spillet, det bare fristet de resterende enda enda mere. Ja, det var mange som klaget etterhvert på for lite "casualvennlig" utstyr. Men helt ærlig talt, og jeg både var og er casual, det funka så "jævli" bra da.

 

Istedet for å pøse på med nye 10 levler, og noen nye instancer for disse nye levlene, burde en holdt seg på 60 eller 70, og heller fokusert på å utvikle genren. Hvorfor ikke introdusere en ekstra faction (ala age of camelot), eller hva med å utvikle ai'en og la NPC'ene begynne å raide litt. Se for deg at the scourge endelig samler sammen en hær stor nok til å launce et angrep på utpostene til alliance og horde? de serverne som klarer å motstå angrepet, får sin belønning, mens de som IKKE klarer det, haner i en verden under siege. WoW hadde en del world events før tbc, og de var veldig bra. Poenget er uansett, det er så veldig mye annet å forandre på for å gjøre WoW enda bedre og vedlikeholde interessen, en å kjøre på med en kloning av tbc. Med den enorme spillermassen somer i wow, ser jeg ikke for meg at spillet vil lide samme skjebne som f.eks AoC, eller WAR, men det kan se ut som at mange av feilene de har gjort mht end game, blir delvis gjentatt av Blizzard. Og ja, disse spillene er også verdensmestre i å love gull og grønne skoger neste patch.

Lenke til kommentar

Ja, det er for lett.

 

Når det er for lett, og folk kan dø og kløne som bare det uten at det har konsekvenser, da er det for lett.

 

Noen bosser har en viss "retard check" men det er egentlig alt.

 

Naxxramas er utrolig kjedelig. Første gang jeg satte foten der tok vi alle bossene på første forsøk, og Naxx var cleara på ca 4 timer. Nå klarer vi det på ca 2,5-3 timer. Latterlig enkelt, både 10 og 25 man.

 

Sartharion er ikke krevende hvis du tar ned adds, men med 3 adds er det faktisk en ganske vanskelig fight som de fleste guild kommer til å slite med en stund fremover.

 

Jeg er heller ikke for at ting skal ta lang tid og at du må bruke flere uker på hver boss, men at de vanskeligte bossene tar en kveld eller 2 og lære seg er det ikke noe galt med. De bør ihvertfall være såpass vanskelig at du ikke kan gjøre mange mange feil uten å wipe. 10 trys + for en boss bør være realistisk på de vanskeligste.

 

Men men, free epix for all del. Vi har allerede tatt ned hele Naxx 25 med alts, det sier litt om hvor lett det er.

Lenke til kommentar

Første instancen jeg tok i northrend var Archavon 25-man faktisk , I kun questrewards og greens fra levling til 80. Og det gikk bra første forsøk. Nå vet jeg ikke hvor på skalaen dette ligger , men ja det er lett , men vanskeligere ting kommer etterhvert. Kan dere ikke bare akseptere det?

 

Lette begynnerraids er bra for slike som meg som har en 7-15 jobb og et sosialliv, og som ikke bare kan avse 4-6timer fast raiding annenhver dag pga det. Skal vi bare holde oss til pvp og en og annen heroic mener dere? HVor er rettferdigheten i det?

 

Dere må ikke missforstå , det skal være ting som er uoppnåelige for de fleste, og det kommer , men det trenger ikke være sånn allerede fra de letteste raidene må dere forstå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...