Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lyn-supporterne hadde jo spøkelseflagg :!:

 

Men helt seriøst, noe må skje med den norske dommerstaben. Ingen som kan dømme jo. Om vi får Edvartsen, Moen eller Johnsen senere i år, skyter jeg dem! :wallbash:

Fikk dere ikke Edvartsen i dag? :!: Eller var det jeg som så feil? :p

Lenke til kommentar

Herlig snuoperasjon av Brann i dag. Etter en rævva førsteomgang, blir det en ganske jevn andreomgang der Brann er enormt effektive. Her har vi slitt med å score mål, og jammen får vi ikke 4 mål i en omgang. Jeg kan ikke si annet enn at jeg er imponert. Får bare håpe vi klarer å holde det gående slik.

Lenke til kommentar
Tja, vi hørte dere tre ganger, da vi var stille. Dere sang samme sangen hver gang :!: Men, vi er alt for få, er Ultras, MtC + noen få til som er med og synger. Vi var forresten ca 500 på feltet, men sykt mange står der fordi det er kult.

 

På slutten av kampen tok Eppo(leder for Ultras) tromma og stakk bort til Miniheden og sang med dem :!:

 

EDIT: Judas griner :)

Ble ganske overrasket over hvor mye lyd vi lagde i forhold til dere, men når dere fikk i gang hele stadion på ''heia start'' var det helt sinnsykt. Bare å misunne :) Må forøvrig nevne at Sør Arena er kanskje den fineste stadion i TL.

 

Nok en gang glipper bortepoengene i sluttminuttene... nok en gang mega skuffet... :(

 

Å sammenlikne Svein Erik med Tom Henning blir bare slemt... STAKKARS Tom Henning!

Lenke til kommentar
Ble ganske overrasket over hvor mye lyd vi lagde i forhold til dere, men når dere fikk i gang hele stadion på ''heia start'' var det helt sinnsykt. Bare å misunne :) Må forøvrig nevne at Sør Arena er kanskje den fineste stadion i TL.

 

Nok en gang glipper bortepoengene i sluttminuttene... nok en gang mega skuffet... :(

 

Å sammenlikne Svein Erik med Tom Henning blir bare slemt... STAKKARS Tom Henning!

 

Haha, likte den siste der :!:

 

Og du har skjønt det, Sør Arena og Aker Stadion. Ingen kan konkurrere med dem.

 

Og som sagt med stemninga, vi sliter med å få folk til å synge. nok av medgangssupportere som synes det er så feet å stå med Menigheden, som bare holder kjeft. Håper på sangplikt snart jeg!

Lenke til kommentar
Og som sagt med stemninga, vi sliter med å få folk til å synge. nok av medgangssupportere som synes det er så feet å stå med Menigheden, som bare holder kjeft. Håper på sangplikt snart jeg!
Et problem de fleste lag utenom Brann/RBK/Enga osv har desverre... :/ men dere har kanskje de beste ''passive'' tilskuere i Tippeligaen. Er vel ingen andre steder det flere ganger blir dratt i gang en supportersang over HELE stadion :) Endret av Havard_92
Lenke til kommentar
Ble ganske overrasket over hvor mye lyd vi lagde i forhold til dere, men når dere fikk i gang hele stadion på ''heia start'' var det helt sinnsykt. Bare å misunne :) Må forøvrig nevne at Sør Arena er kanskje den fineste stadion i TL.

 

Nok en gang glipper bortepoengene i sluttminuttene... nok en gang mega skuffet... :(

 

Å sammenlikne Svein Erik med Tom Henning blir bare slemt... STAKKARS Tom Henning!

 

Haha, likte den siste der :!:

 

Og du har skjønt det, Sør Arena og Aker Stadion. Ingen kan konkurrere med dem.

 

Og som sagt med stemninga, vi sliter med å få folk til å synge. nok av medgangssupportere som synes det er så feet å stå med Menigheden, som bare holder kjeft. Håper på sangplikt snart jeg!

 

Vel har vært på en del stadioner i Norge, deriblant Sør Arena og Aker Stadion. Skal si det er flotte stadioner, men mine favoritter er fortsatt Lerkendal og Brann stadion, rett å slett pga stemning, sier jo seg selv at 20000 tilskuere er mer liv enn 10000.

Lenke til kommentar
Håper han klarer å ta av seg Brann-brillene bare for en sending. Det han driver med blir bare for dumt.

 

Personlig skulle jeg heller sett at alle kommentatorer oppførte seg som seg selv og ikke leke falsk og "nøytral/objektiv". Sistnevnte er ikke mulig, det er kun en illusjon.

 

Finn en supporter for hvert lag til å kommentere under kamper. Da blir det gøy. Evt. la det være et valg at man kan høre en kommentator som heier på eget lag.

 

Den "nøytrale" kommentatoren er forferdelig å høre på. Hvorfor? Fordi entusiasmen som oftest er på lavnivå.

 

Det hadde vært fint om vi tv-seere slutter å forlange at de i studio skal late som om de er noen andre og leke falsk. Er mitt perspektiv i hvert fall. :)

Lenke til kommentar
JEG GRINER! :cry:

 

Bola tatt ut på landslaget, og mister bortekampen mot Fredrikstad. Kanskje like greit at jeg ikke kunne reise inn likevel da :(

Ingen grunn til å grine. Landslagsspill er det eneste som kan føre til at Start får et skikkelig bud på spilleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...