Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Håper han klarer å ta av seg Brann-brillene bare for en sending. Det han driver med blir bare for dumt.

 

Personlig skulle jeg heller sett at alle kommentatorer oppførte seg som seg selv og ikke leke falsk og "nøytral/objektiv". Sistnevnte er ikke mulig, det er kun en illusjon.

 

Finn en supporter for hvert lag til å kommentere under kamper. Da blir det gøy. Evt. la det være et valg at man kan høre en kommentator som heier på eget lag.

 

Den "nøytrale" kommentatoren er forferdelig å høre på. Hvorfor? Fordi entusiasmen som oftest er på lavnivå.

 

Det hadde vært fint om vi tv-seere slutter å forlange at de i studio skal late som om de er noen andre og leke falsk. Er mitt perspektiv i hvert fall. :)

Det er derfor det er litt gøyere å se landskamper. Da jubler kommentatorene i ett sett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper han klarer å ta av seg Brann-brillene bare for en sending. Det han driver med blir bare for dumt.

 

Personlig skulle jeg heller sett at alle kommentatorer oppførte seg som seg selv og ikke leke falsk og "nøytral/objektiv". Sistnevnte er ikke mulig, det er kun en illusjon.

 

Finn en supporter for hvert lag til å kommentere under kamper. Da blir det gøy. Evt. la det være et valg at man kan høre en kommentator som heier på eget lag.

 

Den "nøytrale" kommentatoren er forferdelig å høre på. Hvorfor? Fordi entusiasmen som oftest er på lavnivå.

 

Det hadde vært fint om vi tv-seere slutter å forlange at de i studio skal late som om de er noen andre og leke falsk. Er mitt perspektiv i hvert fall. :)

 

Jeg ser hvor du vil hen Dotten, men når Davy er programlederen til TV2, og han er så gjennomsyra Brann-supporter, er det ganske kjedelig for oss andre å se på. Ok, han har lov til å heie på Brann. Likevel kan han prøve å ta av Brann-brillene noen ganger. Han oppfører seg som en av supporterne på tribunene. Det er ofte alle i studio ser en offside utenom han. Om alle kommentatorer/programledere hadde fått lov til å vise subjektivitet, burde det i hvertfall i mye større grad rulleres på hvem sitter i studio.

 

@ Torstein: Kommentatorer på landskamper er gøy. Når en hel nasjon og kommentatorene jubler ved mål :D

Lenke til kommentar

Davy er jo verdens dårligste Brannsupporter. Han tipper jo nedrykk hver sesong. Men heldigvis kommenterer han ikke kamper lengre.

 

Alsaker har blitt bedre, men sammen med Semb så kommer han seg ingen vei. Og det er litt snodig å høre på at han bytter til enda breiere bergensdialekt når det er Brann-kamp.

Lenke til kommentar
JEG GRINER! :cry:

 

Bola tatt ut på landslaget, og mister bortekampen mot Fredrikstad. Kanskje like greit at jeg ikke kunne reise inn likevel da :(

Du kan jo håpe at han pådrar seg gult kort mot B/G i morgen, slik at han uansett må stå over FFK-kampen. På den måten slipper han å få en karantene litt senere i sesongen. :)

Lenke til kommentar
Onsdag 1. juli spiller Start mot Lillestrøm klokka 1935 (!). Kampen overføres på NRK1 (etter Dagsrevyen)

 

Synes TV-selskapene begynner å få litt vel mye makt nå jeg...

Det er flere rare tidspunkter for den neste perioden med TV-kamper:

Onsdag 24.6 21:15 Rosenborg-Stabæk TV2

Lørdag 25.7 19:45 Brann-Bodø/Glimt NRK 1

+ den kampen du nevnte.

 

Synd at statrtstidspunktet på en kampe settes ut i fra et annet program som går på kanalen som sender kampen. Mye enklere for folk å forholde seg til de faste tidspunktene som har blitt praktisert de siste årene (18.00, 19.00 og 20.00). 16.00 kampen på NRK er også bra. Man kan trygt si at stadionpublikummet ikke blir prioritert i disse kampene. Men når TV-selskapene har betalt er vel NFF fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...