Gå til innhold

4 skjermer i spill som BF2 og COD

gaarder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjører SLI og lurer på hvis jeg deaktiverer sli, og kjører 4 skjermer... kan jeg få bilde på alle fire skjermene da,

for eksempel hvis jeg kjører 3 i bredden og 1 oppå i midten...

hadde vært utrolig kult når man kjører fly osv...

Noen som har vært borti dette?

Håper på svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei

I de fleste spill må du isåfall bruke noe ala matrox dual/tripplehead boks for å få maskinen til å registerere skjermene dine som en stor istedet for mange små. Det er ingen ideel løsning.

Enkelte spill har derimot støtte for å kjøre flere skjermer. eks. er supreme commander og hvis jeg ikke har misforstått helt, microsoft flight simulator (vet ikke hvilken versjon).

Endret av MrLee
Skrevet
Hei

I de fleste spill må du isåfall bruke noe ala matrox dual/tripplehead boks for å få maskinen til å registerere skjermene dine som en stor istedet for mange små. Det er ingen ideel løsning.

Enkelte spill har derimot støtte for å kjøre flere skjermer. eks. er supreme commander og hvis jeg ikke har misforstått helt, microsoft flight simulator (vet ikke hvilken versjon).

Ok, er det noen grunn til at Matrox boksen ikke er noe bra?

Også hadde det vært så utrolig kult å fått til sånn at man for eksempel kan se opp i lufta ved å ha montert en skjerm over hodet for eksempel...men dette blir vel vanskelig pga inkompatibilitet med spillene...

Skrevet
Det er vel mest fordi hele boksen er analog.

ok, men det finnes en digital som støtter dvi også..

hadde ikke det funket ok da?;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...