Gå til innhold

Dungeon Keeper blir nettspill


Anbefalte innlegg

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooo..... *falle ned på knær*

 

kordan våga di og gjør dette mot ett sånt spæll.. ett så bra spæll serie blir blasfemisert med japse søppel?!?!?! ><

no offence men nesten alle asiatiske MMO'a e ufattelig dårlig.. =/

og nettspill for den del.. ><

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GRESS!!!

 

ødelege fine spillet sånn....

har problemer med å forestille meg at et dungeon kepper mmo kan bli bra i det hele tatt, uansett utvikler... åsså kommer EA og leier ut lisensen til ett kinesisk selskap ingen har hørt om, som i tillegg ALDRI har laga ett 3d spill (det sto aldri laga ett 3d-nettspill, men jeg sjekka sia dems, så ikke noe annet enn nettspilll der)

 

men for all del, det kan bli bra, men jeg blir ikke overraska hvis det blir "dungen kiper and friends paty"

Lenke til kommentar

DK2 var og er den dag i dag genialt. Ikke noe slår et par timer med torturering og pisking av riddere og gode feer mens dine egene demonske skapninger vandrer rundt og spiser levende kyllinger, gambler og drikker til de stuper.

 

Sukk, dumt at DK3 ble kanselert og stoppet når EA tok over showet. Eller, godt at DK3 ble stoppet men nå kan det gjøre det samme, DK navnet er på vei til å bli tilgriset av dritt.

Lenke til kommentar

EA kjøpte opp Bullfrog for å så legge alt dødt. Ganske enkelt for å klippe av en konkurent ved roten før de ble for store. Jeg hater EA for dette. Dette er bare å pisse på oss som faktisk fikk oppleve litt ekte gaming glede som var levert fra Bullfrog.

 

Jeg er ikke trist, jeg er bare sur. Fy faen for ett råttent selskap.

Lenke til kommentar

Vel heldigvis sa hjernestammen i Bullfrog "Well fuck this" og hoppet av og sitter i dag som leder av Lionhead, så takk Gud for at noen kom seg unna Bullfrog skipet før "The kraken" kom i form av EA og slukte alt rått.

 

Lionhead har heldigvis levert av samme kvalitet som Bullfrog var kjent for, og det er lov å håpe at "Dungeon Keeper 3" kommer med samme innhold under et annet navn, levert av Molyneux og co.

Lenke til kommentar

For all del ødelegg alle spillserier og gjør dem om til MMO's. Dungeon Keeper spillene hadde jo et helt eget og genialt gameplay for en rts, men neida vi lager det som til en klone av et titalls andre dårlige onlinespill. :thumbdown:

 

Hva blir det neste? Counter-strike MMO eller starcraft MMO?

Endret av Matmoms
Lenke til kommentar
Lionhead har heldigvis levert av samme kvalitet som Bullfrog var kjent for.

 

Veeeell, den kan diskureres. Synes ikke Lionhead har et enaste spill som er verdt å spille. Ja dem har kommet med bra nytenkende spill, men alle av dem lider av ufattelig dårlig levetid...du blir fort lei av dem.

 

Selv hadde jeg nesten alle Bullfrog spillene, men Lionhead har jeg bare 1, og den gav jeg bort til bruktsjappa.

Lenke til kommentar
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooo..... *falle ned på knær*

 

kordan våga di og gjør dette mot ett sånt spæll.. ett så bra spæll serie blir blasfemisert med japse søppel?!?!?! ><

no offence men nesten alle asiatiske MMO'a e ufattelig dårlig.. =/

og nettspill for den del.. ><

 

Du skal få lov til å ytre din mening angående saken artikkelen gjelder om, men at du skal komme med rasistiske utsagn kan du faen meg pent spare deg for bleike nordlending.

 

For all del ødelegg alle spillserier og gjør dem om til MMO's. Dungeon Keeper spillene hadde jo et helt eget og genialt gameplay for en rts, men neida vi lager det som til en klone av et titalls andre dårlige onlinespill. :thumbdown:

 

Hva blir det neste? Counter-strike MMO eller starcraft MMO?

 

Nå skal du vite at blizzard gav ut WarCraft i form av 3 RTS spill før de gav ut World of WarCraft, verdens mest spilte MMORPG spill. Så ta det med en klype salt du.

 

Hva er det egentlig folket her får panikk over? EA har _LEID_UT_ (ergo går det dårlig for dette spill-prosjektet påvirker det ikke EA eller DK på noe som helst vis, og rettighetene faller tilbake til EA) rettighetene for publisering av et nettbasert DK spill i ASIA/Kina, vi kommer aldri til å se noe til det spillet, og hvis dere er så utilfredstilte med at ikke DK3 kommer ut så får dere kanskje heller sende klagebrev til selveste EA som bare sitter og ruger på et hav av lisenser til gode spill?

 

duty_calls.png

 

(all credit to www.xkcd.com)

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar
... kill me...

Dungeon Keeper 2 var jo et jævlig bra, idiotisk å selge det til en Kinesisk nettspill utvikler... faen..

 

Her må jeg bare si meg uenig, 1'ern var genial, men 2'ern var noe tørrerer slik jeg husker. (ganske mange år siden jeg spilte noen av de). Det jeg hovedsaklig kommer på med 2'ern er at det hadde en stemme med fantastisk dårlig innlevelse, mens 1'ern hadde en genial stemme.

 

Ellers så må jeg si meg skeptisk til at det hele skal bli nett-basert :-/

Lenke til kommentar
Lionhead har heldigvis levert av samme kvalitet som Bullfrog var kjent for.

 

Veeeell, den kan diskureres. Synes ikke Lionhead har et enaste spill som er verdt å spille. Ja dem har kommet med bra nytenkende spill, men alle av dem lider av ufattelig dårlig levetid...du blir fort lei av dem.

 

Selv hadde jeg nesten alle Bullfrog spillene, men Lionhead har jeg bare 1, og den gav jeg bort til bruktsjappa.

 

Einig.

 

Dei første Lionhead-spela hadde rett og slett elendig levetid. B&W var jo eineståande genialt og nyskapande, men det hjelp lite når ein vart lei etter ei helg. (Litt satt på spissen.)

 

Bullfrog derimot leverte dei gode varene som Populous og DK-serien - spel som hadde god haldbarheit. Men, hugs at dette var ei heilt anna tid. Vi som brukarar forventar imo meir no enn vi gjorde då. Noko som er ei heilt reell og akseptabel utvikling, men ei utvikling som gjer det vanskeleg for produsentane.

 

Både Bullfrog og Lionhead hadde/har årevis med samarbeid med EA, men eg stiller meg særs skeptisk til eit DK-spel evt utan innspel frå mr. Molyneux.

Endret av huf
Lenke til kommentar
... kill me...

Dungeon Keeper 2 var jo et jævlig bra, idiotisk å selge det til en Kinesisk nettspill utvikler... faen..

 

Her må jeg bare si meg uenig, 1'ern var genial, men 2'ern var noe tørrerer slik jeg husker. (ganske mange år siden jeg spilte noen av de). Det jeg hovedsaklig kommer på med 2'ern er at det hadde en stemme med fantastisk dårlig innlevelse, mens 1'ern hadde en genial stemme.

 

Ellers så må jeg si meg skeptisk til at det hele skal bli nett-basert :-/

 

Hvorfor er du i det hele tatt skeptisk? Kan du kinesisk?

Hvis ikke tror jeg det er liten sjanse for at du i det hele tatt får se dette spillet.

Lenke til kommentar
Hva er det egentlig folket her får panikk over? EA har _LEID_UT_ (ergo går det dårlig for dette spill-prosjektet påvirker det ikke EA eller DK på noe som helst vis, og rettighetene faller tilbake til EA) rettighetene for publisering av et nettbasert DK spill i ASIA/Kina, vi kommer aldri til å se noe til det spillet, og hvis dere er så utilfredstilte med at ikke DK3 kommer ut så får dere kanskje heller sende klagebrev til selveste EA som bare sitter og ruger på et hav av lisenser til gode spill?

 

Synes ikke jeg kan spore så mye panikk, men folk lufter sin frustrasjon over EA's intolerante glupskhet.

EA råder som du sier over et hav av rettigheter til intellektuell eiendom som i manges øyne heller burde vært passet på av verdige eiere.

 

Mange inkludert meg selv har håpet på en verdig oppfølger til DK 1 & 2. Personlig skulle jeg også gjerne sett at det var mmo egenskaper også. Men, det vi definitivt ikke håpet på var at EA skulle gi utviklingsrettigheter til en ukjent kinesisk utvikler, som aldri har laget spill i 3D før.

 

Ikke bare sår det mye tvil om hvordan kvaliteten og ånden fra originalen vil ivaretas, men mulighetene er også store for at vi aldri får sjansen til å teste spillet engang. Muligens med unntak av de av oss som behersker å lese kinesisk.

 

Så nei, dette er ikke årsak til panikk. Men, det føyer seg inn i rekken av skuffende avgjørelser fra EA.

Lenke til kommentar
Veeeell, den kan diskureres. Synes ikke Lionhead har et enaste spill som er verdt å spille. Ja dem har kommet med bra nytenkende spill, men alle av dem lider av ufattelig dårlig levetid...du blir fort lei av dem.

 

Selv hadde jeg nesten alle Bullfrog spillene, men Lionhead har jeg bare 1, og den gav jeg bort til bruktsjappa.

 

Har enda ikke blitt helt lei av hverken B&W 1/2 eller Fable 1/2, gode spill med god levetid, selv om det er lovet mer enn det er levert. Smaken er dog som baken, delt og full av dritt :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...