Gå til innhold

Hva går jeg glipp av med chip ?


oldos

Anbefalte innlegg

Vurderer sterkt å kjøpe en Wii og få satt en chip i den.

Hva kan man gå glipp av ved å sette en chip i ? tenker ikke på garanti, men på funksjonalitet.

Kan man oppgradere firmware å maskinen, spille live ?

Har sett på en chip D2ProE om noen har erfaring med den så er det supert

 

Takker for råd og tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har noen venner av meg som har chippet, og etter det så overoppheter Wii'en veldig raskt (kan kun stå i "oppreist" stilling) Samt slitt med ustabilitet...

 

Men varierer ssikkert veldig fra chip til chip.

Antageligvis noe som varierer. Har aldri problemer med overoppheting, selv ikke når romtemperaturen kryper over 35 grader (Noe som får PS3-en til å leke jetfly).

Lenke til kommentar

Det med overoppheting skjedde på min ene venns Wii (har to som fikk chippet den samme chippen samtidig). I praksis så ville jeg sagt den var noe ødelagt. På den andre Wii'en derimot (og min uchippede) så har romtemperaturen null og niks å si. Overoppheter aldri.

 

Det jeg ville frem til er at ting KAN skje. Til tross for at det er chippet av samme personen, og samme chippen. (konsollene var også kjøpt på samme tidspunkt, ved lansering)

Lenke til kommentar

hvis du laster ned nintendo chan så kan nintendo finne ut om du har chip/bruker freeloader, og da kan du sikkert bli utestengt fra online. eller i det hele tatt hvis du spiller online med spill fra andre regioner. + du mister garanti. og man kan ikke enjoye ulovlige spill like mye som de man har betalt for.

 

ikke for å glemme at du sikkert får dårlig samvittighet:p

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 2 uker senere...

Du går vel ikke glipp av så mye, sånn egentlig. Nå er jeg relativt ny på Wii, men det er klart at det er en fordel med chip økonomisk sett. Og det finnes andre alternativer enn å fysisk montere en chip også, uten å si noe mer om det her i tråden.

Mulighetene med modifisert Wii er i alle fall veldig store om du er glad i retrospilling.

 

Såvidt jeg vet er det heller ikke noen store problemer forbundet med verken å spille amerikanske importspill eller japanske importspill :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...