Gå til innhold

100 pushups diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har netopp begynt med dette: http://hundredpushups.com/ og er på 2 dag. Noen som har erfaringer fra dette. Håper å bli mye sterkere i armene, bør jeg ta mer enn det står oppgitt? Er det noen jeg kan drikke spise før/Etter jeg har gjort det, for å få maks utbytte? Bør jeg varme opp før og tøye etter?

 

Du må for all del ikke gjøre det!

Hvorfor ikke?

 

Haha så det nå, nei skal ikke det.

Lenke til kommentar

Jeg er ingen ernæringsfysiolog.. men du burde varme opp før. Ti minutt er greit. Kroppen arbeider bedre, og du blir forberedt både fysisk og mentalt på en hard treningsøkt :) Tøying har bare positive effekter ;) det er en myte som sier at musklene ikke vil bygge like mye ved tøying, men fysioterapeuter er enige om at det er usant.

 

Bare for å nevne det; etter ca 18 repetisjoner blir en øvelse for det meste utholdenhetstrening.

Lenke til kommentar

om det funker så fett vet jeg ikke da jeg ikke har prøvd det, og du kommer jo til å bli litt sterkere i armene av programmet hvis du greier å følge progresjonen, tar jo primært mer på triceps enn bryst ser jeg da, man kjører i skulderbredde...

 

når det er sagt så kan du jo alltids få i deg no carbo etter økten.

 

Jeg er ingen ernæringsfysiolog.. men du burde varme opp før. Ti minutt er greit. Kroppen arbeider bedre, og du blir forberedt både fysisk og mentalt på en hard treningsøkt :) Tøying har bare positive effekter ;) det er en myte som sier at musklene ikke vil bygge like mye ved tøying, men fysioterapeuter er enige om at det er usant.

 

Bare for å nevne det; etter ca 18 repetisjoner blir en øvelse for det meste utholdenhetstrening.

 

trenger ikke varme opp på dette her, er jo nesten oppvarming i programmet.

 

edit: skrev biceps isteden for bryst :!:

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar
om det funker så fett vet jeg ikke da jeg ikke har prøvd det, og du kommer jo til å bli litt sterkere i armene av programmet hvis du greier å følge progresjonen, tar jo primært mer på triceps enn biceps ser jeg da, man kjører i skulderbredde...

 

når det er sagt så kan du jo alltids få i deg no carbo etter økten.

 

Jeg er ingen ernæringsfysiolog.. men du burde varme opp før. Ti minutt er greit. Kroppen arbeider bedre, og du blir forberedt både fysisk og mentalt på en hard treningsøkt :) Tøying har bare positive effekter ;) det er en myte som sier at musklene ikke vil bygge like mye ved tøying, men fysioterapeuter er enige om at det er usant.

 

Bare for å nevne det; etter ca 18 repetisjoner blir en øvelse for det meste utholdenhetstrening.

 

trenger ikke varme opp på dette her, er jo nesten oppvarming i programmet.

Hva er cabo? Er 14 vet ikke sånt jeg :!:

Lenke til kommentar
nei, følg programmet som er satt opp, det gir progresjon og de første ukene ser ut som en oppbyggningsfase, så ikke endre på noe, eller antall dager, restitusjon er halve greia :)

Ok takker! Da følger jeg programet, får i meg litt Carbohydrater rett ette F.ks. en banan og så får jeg håpe på litt muskler, kansje jeg burde begynne med situps i tilleg, hva tror dere?

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Ok takk for svar, får hope jeg får litt muskler da, veier så vidt 40 og klarer ikke mer en 10 pushups for øyeblikket :!:

 

40 kg?! Hvor høy og gammel er du?

1,50-1,60 alder 14. Tynne foreldre, extrem høy forbrenning. Og ikke spise forstyrellser, jepp det er herlig. Spessielt når folk sier at du er tynn bare for å være irriterende. Og spør: ''hvorfor er du så tynn a?''

Lenke til kommentar
nei, følg programmet som er satt opp, det gir progresjon og de første ukene ser ut som en oppbyggningsfase, så ikke endre på noe, eller antall dager, restitusjon er halve greia :)

Ok takker! Da følger jeg programet, får i meg litt Carbohydrater rett ette F.ks. en banan og så får jeg håpe på litt muskler, kansje jeg burde begynne med situps i tilleg, hva tror dere?

 

får også mye karbohydrater ved grovt brød og kornvarer, samt poteter og alle naturlige planteprodukter^^ stivelse vet du:)

så ja, alle produkter som ikke er industrialiserte, som har planter i seg, har mye karbohydrater.

*føler seg hjelpsom*

Endret av Skarpengland
Lenke til kommentar
nei, følg programmet som er satt opp, det gir progresjon og de første ukene ser ut som en oppbyggningsfase, så ikke endre på noe, eller antall dager, restitusjon er halve greia :)

Ok takker! Da følger jeg programet, får i meg litt Carbohydrater rett ette F.ks. en banan og så får jeg håpe på litt muskler, kansje jeg burde begynne med situps i tilleg, hva tror dere?

 

får også mye karbohydrater ved grovt brød og kornvarer, samt poteter og alle naturlige planteprodukter^^ stivelse vet du:)

så ja, alle produkter som ikke er industrialiserte, som har planter i seg, har mye karbohydrater.

*føler seg hjelpsom*

Det har du rett til å føle, for det er du. Har du tips til mat? Frokost, lunsj og kveldsmat? Begynner å bli litt lei av det faste pålegget nå.

Lenke til kommentar
1,50-1,60 alder 14. Tynne foreldre, extrem høy forbrenning. Og ikke spise forstyrellser, jepp det er herlig. Spessielt når folk sier at du er tynn bare for å være irriterende. Og spør: ''hvorfor er du så tynn a?''

 

Begynn og spis mer mat! Havregryn tre ganger om dagen med melk og banan bør gjøre susen, hvis du spiser godt med middagsmat i tillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...