Gå til innhold

Forslag til fjerning av spoiler-ikon.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har absolutt ingenting i mot ikonet og synes det enkelt forteller - grafisk - at her er noe skjult. Uantsett mener jeg at drift bør prioritere viktigere saker først ;)

 

Jeg ser forøvrig heller ikke logikken i at forumet yter dårligere om man fjerner bildet. Det er jo bare CSS.

Jeg fikk nettopp bekreftet fra Ueland at det å fjerne Helan og Halvan fra spoilerboksen, ikke vil ha noe å si for ytelsen. Cun må ha misforstått.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Det forklarer fremdeles ikke hvorfor en stilren spoilerfunksjon ble byttet ut med Helan og Halvan for noen år siden. Jeg husker at det var noen klager rundt det nye utseendet da (som mest sannsynlig inneholder det Ueland-sitatet jeg har i tankene), men finner ikke igjen noen tråder på grunn av en sterkt redusert søkemotor (og dét må i alle fall henge sammen med ytelsesproblemer).

Lenke til kommentar

Det ser slik ut, takk! Se der, Geir nevner til og med Laurel and Hardy, noe jeg søkte etter i min desperasjon etter å finne denne tråden (og søket ble jo resultatløst, av en eller annen grunn, til og med i Google). Var tydeligvis en grafikk-teknisk-messig bug, det der.

 

Det gamle systemet fungerte ikke (førte til
forumkrasj
designmessig) og vil ikke dukke opp igjen.

 

Det er vel ord som det uthevede her som har fått hukommelsen til å tenke på andre tekniske problemer relatert til det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...