Gå til innhold

Hva gjør man egentelig etter å ha dinget 80?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det var litt mer oversiktelig i TBC.

Etter at man dinget 70, så skulle man starte på kara questlinen, hjelpe Medivh for å få attunement. deretter drepe prince og gruul for SSC. skaffe heroic key for isntance for å fullføre dem i heroic mode. starte på questlinen for å drepe vasj,phoenixen og kael---> entre MH. kille første boss i MH, for å entre BT.. sikkert hoppet over en del ting.

Men i TBC så viste jeg hvertfall hva jeg skulle gjøre i spillet.

nå så står jeg litt blankt.

noen som har noe forslag på hva jeg burde begynne med med tanke på attunement og sånt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå kan du angre på at du har levlet så raskt opp til 80! Hehe, neida:)

Kudos til deg for å klare det så raskt! Northrend er jo et vakkert sted, så det kunne jo vært en idé å bare dratt på en oppdagelsesferd rundt om i nord. Kanskje dukker det opp noen quests på veien?

Endret av missilecatcher
Skrevet

Om du ikkje har samla 75K honor og 100marks yet så kan du begynne på det til gearet blir tilgjengelig den 11.(arena startar 16.) Desember.

Heng og rundt i Wintergrasp. Får du deg ei gruppa inn der når din faction styrer det så er det ganske grei loot.

Ellers er det heroics og raids.

Skrevet

Hva man gjør etter 80?

Lett

Du jakter på server first kills i 25 man's :D

Også om du ikke har startet i icecrown, ganske greie quest chains der, både på Lore og rewards

Skrevet

"Hva gjør man egentlig etter å ha dinget 80?"

Da leveler du en ny char :)

Men fra spøk til alvord: Det ser ut som du har planer om å gå pve, så jeg ville nå ha gå div. heroics, prøvd å få til heroic achievements for 280% red proto-drake. Dessuten kan du også få tak i badges, for å kjøpe gear nå vendorene kommer :)

Så som de andre sa, finne deg guilds og pugs til å raide.

Skrevet

Hva du skal gjøre når du er blitt 80? hehe.. Det er jo omtrent da spillet starter.. Hadde jeg ikke sluttet på lvl 70 hadde jeg honor farmet også ville jeg gått PVE for og få våpen.. også spare honor osv til gear, så alt er klart til 16 desember!

Naxx skal være rimelig lett ja, men det var i grunn kara også i starten.. med det kommer veldig ann på hvem man spiller med!

Skrevet

Spillet startet seriøst på level 80. Det er da det begynner å bety noe å samle gear..gear som man gjerne beholder til neste expansion. Jeg løper enda rundt med mine gladiator season 1 pvp warrior skuldre på level 73:)

På 80 skal det grindes rep, det skal pvp'es mye, det skal raides en sjelden gang etc...

Også ikke minst...det skal skilles opp i BS og engineering for uber gear og stilige items:)

Også skal det seriøst og hemningsløst flørtes i guildet for å se om det er noen av jentene som "lar seg lure" :innocent:

Skrevet

Naxx er ikke så ille, men det krever at alle 25 gjør det de skal, og der tror jeg faktisk mange guilds kan komme til å slite.

Construct wing har de værste bossene på 25 man imo.

Enda ikke forsøkt i 10 man...

Skrevet (endret)

Har ikke prøvt selv enda, men en kompis av meg er i guilden som først downa alle bossene i naxx på vår server. Han geeka til lvl 80 ganske så fort, og de har tatt naxx en del ganger nå, hele plassen, så kan ikke være så alt for vanskelig, de hadde bare lvl 70gear.

Endret av Sjark
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Hva faen.. har du vært online sånn ca 50% siden spillet kom ut? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...