Gå til innhold

Videodemonstrasjon av Delta 80mm vifte


sedsberg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som er i sigen din:

Hei.. bensin.. legg deg ned og spill død, før du skader deg. Hjernen din er der allerede så.. like greit å ta skrittet fult ut.

 

Før du vet det så har du 20-30 sinte forumbrukere på nakken.

 

Gidder ikke å si noe mer..

 

Ja for all del, det er jo meg det er noe galt med, jeg som stusser ved at folk skal teste viftens egenskaper til å lage råkost.

Ja, vi to har helt like meninger!

Lenke til kommentar
Som er i sigen din:

Hei.. bensin.. legg deg ned og spill død, før du skader deg. Hjernen din er der allerede så.. like greit å ta skrittet fult ut.

 

Før du vet det så har du 20-30 sinte forumbrukere på nakken.

 

Gidder ikke å si noe mer..

 

Ja for all del, det er jo meg det er noe galt med, jeg som stusser ved at folk skal teste viftens egenskaper til å lage råkost.

Ja, vi to har helt like meninger!

 

Det, min lille venn, kan du banne på at vi ikke har.

Lenke til kommentar

å herregud... skal du skape en krangel i hvert eneste forum du er i BenSin??? det her er latterlig. hvis du ikke kan klare å styre unna bråk så får du bare holde deg vekke fra dette forumet. her er det meningen at alle oss datanerder skal kunne snakke fritt ut om overklokking, modding, nye produkter og alt annet som har med data å gjøre. det er derimot ikke meningen at forumet skal brukes til krangling og drittslenging. en diskusjon og debatt er oppfordret til, men du tar det til et helt nytt nivå. du tiltrekker deg jo så mye negativt at det er sjokkerende. jeg velger å ta avstand fra å si noe stygt om deg, siden det er imot min natur. jeg anbefaler deg derimot å skjerpe deg. hvis ikke vil det få konsekvenser.

 

PS: lykke til med din nåværende oppgave med å gjenopprette ryktet ditt. får håpe du ikke trenger det, for din skyld...

Lenke til kommentar
å herregud... skal du skape en krangel i hvert eneste forum du er i BenSin??? det her er latterlig. hvis du ikke kan klare å styre unna bråk så får du bare holde deg vekke fra dette forumet. her er det meningen at alle oss datanerder skal kunne snakke fritt ut om overklokking, modding, nye produkter og alt annet som har med data å gjøre. det er derimot ikke meningen at forumet skal brukes til krangling og drittslenging. en diskusjon og debatt er oppfordret til, men du tar det til et helt nytt nivå. du tiltrekker deg jo så mye negativt at det er sjokkerende. jeg velger å ta avstand fra å si noe stygt om deg, siden det er imot min natur. jeg anbefaler deg derimot å skjerpe deg. hvis ikke vil det få konsekvenser.

 

PS: lykke til med din nåværende oppgave med å gjenopprette ryktet ditt. får håpe du ikke trenger det, for din skyld...

 

En krangel? Hvor får du det fra? Synes du det er fornuftig å teste vifter på gulrøtter?

Lenke til kommentar
å herregud... skal du skape en krangel i hvert eneste forum du er i BenSin??? det her er latterlig. hvis du ikke kan klare å styre unna bråk så får du bare holde deg vekke fra dette forumet. her er det meningen at alle oss datanerder skal kunne snakke fritt ut om overklokking, modding, nye produkter og alt annet som har med data å gjøre. det er derimot ikke meningen at forumet skal brukes til krangling og drittslenging. en diskusjon og debatt er oppfordret til, men du tar det til et helt nytt nivå. du tiltrekker deg jo så mye negativt at det er sjokkerende. jeg velger å ta avstand fra å si noe stygt om deg, siden det er imot min natur. jeg anbefaler deg derimot å skjerpe deg. hvis ikke vil det få konsekvenser.

 

PS: lykke til med din nåværende oppgave med å gjenopprette ryktet ditt. får håpe du ikke trenger det, for din skyld...

 

En krangel? Hvor får du det fra? Synes du det er fornuftig å teste vifter på gulrøtter?

hvem har sagt det skulle være fornuftig?

regner med at det bare hadde vært gøy :D

Lenke til kommentar

Bensin: Du MÅ tydeligvis kverulere og krangle om alt som ikke faller deg helt i smak. Hvis han vil kappe opp gulrøtter med en delta, så får det være hans sak. Du trenger ikke legge ut om hvor tåpelig du synes at det er. Det har ingen praktisk nytte nei, men enkelte av oss har annen humor enn deg, og synes at det kunne vært svært så festlig å se en film om dette.

 

Så lag en film Jonas. Og legg den ut etterpå, slik at vi kan se den :D .

 

Ontopic: Hehe. Deltaviftene klarer å rive fra seg ja. Da en venn av meg mottok en slik fra microplex sto han en meter unna esken med isoporbiter og skrudde den på. Skal si de fløy :lol:

Lenke til kommentar

Jeg har alltid lurt på hva folk forsvarer bruk av disse viftene med, de er jo så støyende at man ikke har sjans til å kunne bruke de på samme måte som "en vanlig" vifte. Man kan skru ned volten sier de, men hvorfor ikke kjøpe en vanlig vifte i stedet da? Det kan umulig være behagelig å sitte ved siden av noe sånt noe i mer enn 5 sekunder.

Lenke til kommentar
Jeg har alltid lurt på hva folk forsvarer bruk av disse viftene med, de er jo så støyende at man ikke har sjans til å kunne bruke de på samme måte som "en vanlig" vifte. Man kan skru ned volten sier de, men hvorfor ikke kjøpe en vanlig vifte i stedet da? Det kan umulig være behagelig å sitte ved siden av noe sånt noe i mer enn 5 sekunder.

 

En delta på 5v er faktisk mindre støyende enn "vanlige" vifter. Og den flytter hvertfall ikke noe mindre luft. Da har man jo også muligheten til å stille opp hvis man av en eller annen grunn skulle ønske det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg undres over om det er mulig å lage et flyvende bord av 8 120mm delta-vifter med en plate i midten... Ville dette bordet kunne fly av seg selv?

 

Etter den demonstrasjonen er jeg overbevist, men jeg har ikke og gidder ikke betale for 8 120mm Deltaer... dessuten tror jeg ikke ville ha orker å bruke det....

 

Legg til litt mattpolert plexiglass med lazerleds, så har du noe å imponere og irritere (spesielt irritere)  folk med på neste LAN

Hmm, interessant. Man kunne vel ha laget noe ala et hoover board? Den har jo et skjørt rundt, og svever lavt over bakken. Men den her hadde vel gått rett i taket :lol: Men slikt kan jo ordnes med en viftestyring...

Lenke til kommentar
Jeg undres over om det er mulig å lage et flyvende bord av 8 120mm delta-vifter med en plate i midten... Ville dette bordet kunne fly av seg selv?

 

Etter den demonstrasjonen er jeg overbevist, men jeg har ikke og gidder ikke betale for 8 120mm Deltaer... dessuten tror jeg ikke ville ha orker å bruke det....

 

Legg til litt mattpolert plexiglass med lazerleds, så har du noe å imponere og irritere (spesielt irritere)  folk med på neste LAN

Hmm, interessant. Man kunne vel ha laget noe ala et hoover board? Den har jo et skjørt rundt, og svever lavt over bakken. Men den her hadde vel gått rett i taket :lol: Men slikt kan jo ordnes med en viftestyring...

Er en venn av meg som har gjort akkurat det, men det var med en 400 motor med flypropell. Svevde greit over asfalt, vann og snø. Tror det hadde funket fett med en Delta også.

10x delta, så slipper du å kjøpe moped! :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...