Gå til innhold

Videodemonstrasjon av Delta 80mm vifte


sedsberg

Anbefalte innlegg

Jeg undres over om det er mulig å lage et flyvende bord av 8 120mm delta-vifter med en plate i midten... Ville dette bordet kunne fly av seg selv?

 

Etter den demonstrasjonen er jeg overbevist, men jeg har ikke og gidder ikke betale for 8 120mm Deltaer... dessuten tror jeg ikke ville ha orker å bruke det....

 

Legg til litt mattpolert plexiglass med lazerleds, så har du noe å imponere og irritere (spesielt irritere) folk med på neste LAN

 

Nå tviler jeg sterkt på at viften er i stand til å løfte sin egen vekt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg undres over om det er mulig å lage et flyvende bord av 8 120mm delta-vifter med en plate i midten... Ville dette bordet kunne fly av seg selv?

 

Etter den demonstrasjonen er jeg overbevist, men jeg har ikke og gidder ikke betale for 8 120mm Deltaer... dessuten tror jeg ikke ville ha orker å bruke det....

 

Legg til litt mattpolert plexiglass med lazerleds, så har du noe å imponere og irritere (spesielt irritere)  folk med på neste LAN

 

Nå tviler jeg sterkt på at viften er i stand til å løfte sin egen vekt.

 

Ganske enig i det. Viften veier nok 2-300 gram, og 8 deltaer klarer ikke å få en plate på ca. 3 kg. til å fly. Men å mekke en bil eller sumpbåt derimot...

Lenke til kommentar
For å ha det moro! og det blir jo en liten test om hvor kraftig den er :roll:

 

Høres utrolig festlig ut. Jeg tror jeg skal bruke hele neste helg på å kjøpe inn en vifte jeg ikke har bruk for og bruke den til å kappe opp diverse grønnsaker. Dette er jo tross alt et internasjonalt mål på hvor kraftig en vifte er, glem luft per sekund osv.

Lenke til kommentar
Høres utrolig festlig ut. Jeg tror jeg skal bruke hele neste helg på å kjøpe inn en vifte jeg ikke har bruk for og bruke den til å kappe opp diverse grønnsaker. Dette er jo tross alt et internasjonalt mål på hvor kraftig en vifte er, glem luft per sekund osv.

Jeg skal jo bruke vifta etterpå da..

Lenke til kommentar
Høres utrolig festlig ut. Jeg tror jeg skal bruke hele neste helg på å kjøpe inn en vifte jeg ikke har bruk for og bruke den til å kappe opp diverse grønnsaker. Dette er jo tross alt et internasjonalt mål på hvor kraftig en vifte er, glem luft per sekund osv.

Jeg skal jo bruke vifta etterpå da..

 

Åja, da er det selvsagt helt normalt å kutte gulrøtter med den. Hadde du ikke brukt den etterpå hadde saken vært en helt annen.

Lenke til kommentar
Som er i sigen din:

Hei.. bensin.. legg deg ned og spill død, før du skader deg. Hjernen din er der allerede så.. like greit å ta skrittet fult ut.

 

Før du vet det så har du 20-30 sinte forumbrukere på nakken.

 

Gidder ikke å si noe mer..

 

Ja for all del, det er jo meg det er noe galt med, jeg som stusser ved at folk skal teste viftens egenskaper til å lage råkost.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...