Gå til innhold

Netshop har 5 års Jubeleumsfest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Netshop fyller 5 år og vil feire med store rabatter....Dette må vel høres lovende ut nå som mange er ute etter en extra julegave til seg selv....Kan ikke se at de har fått opp noen rabatterte priser enda utenom ukens tilbud da...Noen som vet mer om dette så sleng på en post....?

Vil forøvrig gratulere Netshop med dagen også da..... :new_woot:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5% merkes jo knapt på pengboka. Prisveksten på datadeler pga. forhøyet dollarkurs og finanskrise gjør jo at det fortsatt er dyrere for delene med rabatt nå enn det var for 1 mnd siden uten. Bedre med noen skikkelig gode tilbud på utvalgte produkter enn dette(feks. supertirsdag).

Skrevet (endret)

Det finnes en lang tråd her på forumet om Netshop og en kunde som ikke får erstattet et defekt hovedkort, saken har gått videre til forbrukerombudet.

Dermed er ihvertfall jeg skeptisk til å handle hos dem.

Endret av Wowaddict
Skrevet
Det finnes en lang tråd her på forumet om Netshop og en kunde som ikke får erstattet et defekt hovedkort, saken har gått videre til forbrukerombudet.

Nå har ikke jeg lest akkurat den saken, men for meg har Netshop alltid oppført seg eksemplarisk. Har selv fått byttet defekte komponenter der uten problemer.

Når man er et så stort firma hender det fra tid til annen at man får slike saker. Hvis du hadde sett i klagebunken til Forbrukerrådet hadde du sikkert sett klager ang. alle store firma i Norge.

5% er ikke så mye hvis man skal ha en komponent, men hvis man kjøper større kvanta blir det litt.

Skrevet

Nå har ikke jeg lest akkurat den saken, men for meg har Netshop alltid oppført seg eksemplarisk. Har selv fått byttet defekte komponenter der uten problemer.

Når man er et så stort firma hender det fra tid til annen at man får slike saker. Hvis du hadde sett i klagebunken til Forbrukerrådet hadde du sikkert sett klager ang. alle store firma i Norge.

5% er ikke så mye hvis man skal ha en komponent, men hvis man kjøper større kvanta blir det litt.

Enig med deg i denne, men fortsatt bra at de står på med tilbud i disse tidene :)

Skrevet

Har du byttet de på garanti eller brukt reklamasjon?

Skrevet

Tilbake til 5 års tilbudet:

Er tilbudet kun de 8 som kommer frem, når vi trykker på den banner?

Hvis så, synes jeg at dette var dårlig

Skrevet

Om du leser på banneret så kan du lese følgende:

Vi fyller 5år & og feirer med store rabatter på hele sortimentet!

toppbanner200810.gif

:)

Skrevet (endret)
fant aldri noe mer rabatter enn ukens tilbud :/

"Rabatten" var der hele tiden på alle produktene. Var 5% avslag på alt, og det var allerede tatt med.

Endret av Onanias
Skrevet
Har du byttet de på garanti eller brukt reklamasjon?

Fikk bl.a byttet et hovedkort som ble ødelagt under flashing av BIOS. Byttet det ca 1 mnd etter jeg kjøpte det. Gikk veldig greit, ingen spørsmål overhodet.

Skrevet (endret)

Om du leser på banneret så kan du lese følgende:

Vi fyller 5år & og feirer med store rabatter på hele sortimentet!

toppbanner200810.gif

:)

Det har de endret nå. Og jeg så heller ikke noe rabatt.

Edit: Nå står det: Vi fyller 5 år og feirer med de beste merkevarene - best pris. Hva når det enn betyr ;)

Endret av BennyXNO
Skrevet
5% merkes jo knapt på pengboka.

Det spørs jo på hvilken pris man får 5% rabatt på. ;)

Tror også folk har litt urealistiske forventninger til hvor stor rabatt man kan gi.

Nettbutikker som selger datakomponenter har utrolig lave marginer fra før av. Kan ikke gi stor avslag før man går i kjempeminus.

Skrevet

Tror også folk har litt urealistiske forventninger til hvor stor rabatt man kan gi.

Nettbutikker som selger datakomponenter har utrolig lave marginer fra før av. Kan ikke gi stor avslag før man går i kjempeminus.

På noen ting kan man gi ganske mye avslag, egenproduserte kabinetter vil jeg tro de har endel å gå på, for å ikke snakke om kabler o.l, der margineen er svært store.

AtW

Skrevet

På noen ting kan man gi ganske mye avslag, egenproduserte kabinetter vil jeg tro de har endel å gå på, for å ikke snakke om kabler o.l, der margineen er svært store.

AtW

Ja, men det er ofte på slike produkt de tjener alle pengene sine. Alt i alt har de små marginer. Å gi 5% rabatt på alle produkter er veldig mye.

De kunne sikkert lagt ut noen TP-kabler til 80% rabatt, men tror ikke de hadde imponert mange med det (selv om jeg hadde kjøpt noen). Hadde de lagt ut noe slik ville denne tråden bare være full av folk som klaget "Drit i TP-kabler da, gi oss heller halv pris på Radeon 4870!".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...