Gå til innhold

One Call, noe å stole på?


One Call  

57 stemmer

  1. 1. Tror du One Call går konkurs i nærmeste fremtid?

    • Ja
      7
    • Nei
      47
    • Vet ikke
      3


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte for en tid tilbake et abonement hos Nutel, for der var det mange inkluderte ringeminutter for 29 kr/mnd. Men de gikk konkurs. Nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe et annet abonnement på telefonen jeg har nå, nemlig One Call full pakke. Per i dag har jeg Djuice Nonstop, men jeg sender faktisk ikke så mye meldinger lengre. Så da tenker jeg at 1500 inkluderte minutter, 150 sms, 15 sms og 25 mb internetttrafikk for prisen av nonstop, som kun kan friste med fri sms og mms, er meget gunstig.

 

Spørsmålet mitt er da: Kommer One Call til å gå konkurs med det første, eller kan jeg satse på å ha det abonementet noen år?

Endret av Juliess
Poll
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns webtjenestene til One Call har blitt veldig mye bedre enn de var før. Har bare såvidt rukket å se på dem igjen men der ser lovende ut.
Får man tilgang til fakturaer, betaling og pdf, samt å sende SMS? Har de efaktura, avtalegiro, e-post faktura?

 

Jeg har merket at webtjenestene leverandørene tilbyr rundt mobilabbonementet nesten er viktigere enn detaljene i abbonementet. Dvs. det er en del av modernisering av mobilbruken.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Har OneCall gjort det, Gordion? Dette har jeg aldri fått beskjed av OneCall. Er det ikke ulovlig å forandre min avtale med OneCall?

 

Dette har Onecall gitt beskjed om i allefall gjennom epost. Jeg fikk epost 30 august.

De innførte 59 øre i oppstartsavgift på Mobil Faktura samtidig som de satte ned minutt- og sms-prisen.

 

De har lov til å forandre på abonnementsvilkårene i henhold Avtalevilkårene som du sa deg enig i da du skaffet deg abonnementet.

 

18. ENDRINGER I PRISER OG VILKÅR

 

One Call har rett til å foreta endringer i abonnementsvilkårene med 30 dagers skriftlig varsel. One Call har rett til å gjennomføre nødvendige endringer i tjenestene for å sikre tilfredsstillende drift og sikkerhet. Ved vesentlige endringer skal One Call informere Kunden med rimelig varsel. Ved endringer til vesentlig ugunst for Kunden, herunder opphør av én eller flere tjenester, skal Kunden varsles minst 30 dager før endringen trer i kraft.

 

Endringer kan skje på kortere varsel dersom de skyldes økning i offentlige avgifter. Endringer kan også gjøres på kortere varsel ved endring i avgifter fra underleverandører, endringer i skatter og avgifter eller andre omstendigheter som er utenfor One Call sin kontroll.

 

Endring av pris til Kundens gunst har One Call rett til å innføre uten forutgående varsel.

 

Ved vesentlige endringer til betydelig ugunst for Kunden har Kunden normalt rett til å si opp avtalen med øyeblikkelig virkning.

Lenke til kommentar
Får man tilgang til fakturaer, betaling og pdf, samt å sende SMS? Har de efaktura, avtalegiro, e-post faktura?

 

Jeg har merket at webtjenestene leverandørene tilbyr rundt mobilabbonementet nesten er viktigere enn detaljene i abbonementet. Dvs. det er en del av modernisering av mobilbruken.

 

Du får fakturaen per mail, ikke e-faktura rett i nettbanken.

 

På onecall.no kan du sjekke forbruket ditt, samtalespesifikasjon og du kan forhåndsbetale forbruket ditt med Visa eller Mastercard, så lenge det gjøres før fakturaen er utstedt.

 

Ganske OK nettløsning egentlig.

 

Og er du misfornøyd, er det jo bare 5 minutters arbeid for å bytte operatør igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...