Gå til innhold

Abennomenent med billig/inkludert/gratis bruk av GPRS/3G


Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Tenker på å ønske meg en HTC Touch HD til jul, men mye av verdien i telefonen ligger jo i applikasjoner og funksjoner som krever nettforbindelse. Men 5 kr/MB er ganske drøyt etter min mening, ødelegger liksom litt av gleden med å kunne surfe, hente mail, sjekke ting etc hvor som helst.

 

 

Derfor lurer jeg på hvilke abbenomenter som har billig, inkludert eller gratis bruk av GPRS/3G-nettverket. Har sett at netcom hr det med sine i(S/M/L)talk og iConnect abbenomenter, men det gis ikke rabatt på telefonen veed å binde seg til disse.

 

Finnes det andre, lignende muligheter?

 

På forhånd takk :)

Endret av Fjellhesten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, mente MB ja ;)

 

Ja, noe sånt er perfekt for mitt bruk!

 

Men, Onecall gir vell ikke prisrabatt på HTC Touch HD?

 

HTC Touch HD er jo en ganske dyr telefon, så hadde vært kjekt å få en rabatt ved å binde seg. Synes det er helt greit å bruke samme abenomment i 12 måneder, så lenge det er ikke er svindyrt.

Lenke til kommentar

Tja... den ligger på ca. 5800 uten abonnement, og fra 4450 med et eller annet svindyrt abonnement.

 

Tror det vil lønne seg alt i alt å kjøpe uten abonnement:

1. For det første betaler du månedsavgift på 129,- eller mer = 1548,- ekstra

2. For det andre er det dyrt å bruke disse abonnementene (også til datatrafikk)

 

Finn det beste abonnementet for deg på telepriser.no (ha OneCalls datapakker i bakhodet), og kjøp hele telefonen :-)

Lenke til kommentar
Italk abbonemententene til netcom gir MEGET bra sponsing av telefon.

Ellers så har også netcom kommet med flexitalk nå, som har en makspris på 20kr per dag på data trafikk.

Alle Netcoms abbonementer utenom Young Talk og Kontant eller hvis man har en egen avtale på datatrafikk har en maks pris på 20 kroner dagen ;) .

Lenke til kommentar
Italk abbonemententene til netcom gir MEGET bra sponsing av telefon.

Ellers så har også netcom kommet med flexitalk nå, som har en makspris på 20kr per dag på data trafikk.

Gi meg et eksempel? Mine vurderinger og erfarigner tilsier at slike avtaler alltid blir dyrere i praksis, enn hvis du skulle kjøpt telefonen (iphone 3g = 4-5000kr inkl frakt/moms på ebay?) og valgt et rimelig abonnement. "Minste totalpris" overskrides ALLTID i praksis.
Lenke til kommentar
Italk abbonemententene til netcom gir MEGET bra sponsing av telefon.

Ellers så har også netcom kommet med flexitalk nå, som har en makspris på 20kr per dag på data trafikk.

Gi meg et eksempel? Mine vurderinger og erfarigner tilsier at slike avtaler alltid blir dyrere i praksis, enn hvis du skulle kjøpt telefonen (iphone 3g = 4-5000kr inkl frakt/moms på ebay?) og valgt et rimelig abonnement. "Minste totalpris" overskrides ALLTID i praksis.

Sefølgelig. Men så har du mye mer inkludert i her også som kommer ved siden av totalprisen på andre abonnementer.

 

Her er hvor mye Netcom gir i provisjon pr nytegning/oppgradering av abonnement og 12 månder binding for desember 2008.

 

FlexiTalk 99,-: 700,-

FlexiTalk 149,- : 1100,-

FlexiTalk 199,- : 1500,-

YoungTalk : 500,-

YoungTalk Plus : 1000,-

FreeText : 1000,-

EasyTalk : 400,-

ActiveTalk Plus : 1000,-

SuperTalk : 1000,-

iTalk small : 1700,-

iTalk medium : 1900,-

iTalk large : 2100,-

iConnect : 700,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...