maedox Skrevet 3. april 2003 Skrevet 3. april 2003 Nå har jeg lest gjennom masse poster om GTA3 og alle slags problemer med det. Jeg får ikke starta spillet en gang! Har Win XP og Sapphire Radeon 9700. Spillet bare henger seg rett før menyen skal komme opp! Noen som har vært borti dette, og har ei løsning? Jeg har forresten installert den evinnelige XP-oppdateringa
Tranby Skrevet 4. april 2003 Skrevet 4. april 2003 Har samme prob... Har Gigabyte 9700 Pro og WinXP... når jeg trykker på .exe-fila skjer det ingenting... Harddisken jobber ikke en gang! Har hørt at det er en fix til GTA3 som gjør at det blir mer kompatibel med R9700Pro, men har ikke funnet noen fix. Hvis det er noen som vet om noen filservere som kan ha denne fila... Please notice me!
gamerman Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 jeg kan fikse gta 3 på data uten en eneste lagg eller problem med en ``VIDUNDER`` Patch
Håkonm Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Her skulle dere finne det som trengs for å fikse spillet: http://www.gta3.no/fil_patches.php
maedox Skrevet 6. april 2003 Forfatter Skrevet 6. april 2003 jeg kan fikse gta 3 på data uten en eneste lagg eller problem med en ``VIDUNDER`` Patch Forsøk på å være morsom?
maedox Skrevet 6. april 2003 Forfatter Skrevet 6. april 2003 Her skulle dere finne det som trengs for å fikse spillet: http://www.gta3.no/fil_patches.php Og der tok du feil... Men takk for forslaget :smile:
lakrisnisse Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 Samme problem her med ATI9500. Tror rett og slett at det er folk med Radeon kortene som blir rævkjørt. Enkelt og greit. Det funket fint med et GF2.
maedox Skrevet 6. april 2003 Forfatter Skrevet 6. april 2003 Som tittelen på posten sier: JALLA GTA3 Überkult spill, men se å få skikk på grafikk-opplegget!
lakrisnisse Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 HAr selv et R9500 skjermkort og hadde samme problemet lenge, men ikke lenger........ Ta og slett gta3.set filen, så vil spillet fungere helt fint.
pcverden Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Vel en ting all burde vite er at GTA3 liker ikke XP i det hele tatt. Det er en fix for det ute på nettet, men jeg husker ikke helt hvor jeg fant det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå