Skribenten_ Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Heisann, jeg kommer med et ganske sært spørsmål her. Men jeg vil avinstallere kun wotlk og ikke de 2 "andre" spillene. Grunnen til at jeg vil det er fordi jeg mot alle odds har greid å installere feil utgave av wotlk. Nemlig en amerikansk utgave. Nå har jeg skaffet meg EU utgaven, men når jeg setter i CD så viser "install" knappen bare "play".. Er det noen ringrever der ute som har noen gode stalltips. jeg mener..selve "install" filen må jo ligge på CD'en et sted. eller kanskje jeg kan manuelt slette noen filer i wow mappa? forresten så har jeg ikke de to andre spillene her så jeg er litt avhenglig at jeg ikke klusser så mye med de filene som tilhører de to andre spillene. håper på svar. vil spille!!!!
2ore Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Prøvd å åpne realmlist.wtf i notepad og skifte det ut med det her? set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com set portal eu Du finner filen C:\Programfiler\World of Warcraft\Data\enGB\realmlist.wtf
Skribenten_ Skrevet 22. november 2008 Forfatter Skrevet 22. november 2008 Prøvd å åpne realmlist.wtf i notepad og skifte det ut med det her? set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com set portal eu Du finner filen C:\Programfiler\World of Warcraft\Data\enGB\realmlist.wtf altså..jeg får ikke logget meg inn på accounten en gang..kommer bare feil brukernavn eller passord. så når det gjelder servere så har jeg ikke kommet så langt. men kan det ikke være noen muligheter for meg å "sapotere" noen filer fra mappa slik at spillet ber meg om å installere wotlk omigjenn.
elf_man Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Prøvd å åpne realmlist.wtf i notepad og skifte det ut med det her? set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com set portal eu Du finner filen C:\Programfiler\World of Warcraft\Data\enGB\realmlist.wtf altså..jeg får ikke logget meg inn på accounten en gang..kommer bare feil brukernavn eller passord. så når det gjelder servere så har jeg ikke kommet så langt. men kan det ikke være noen muligheter for meg å "sapotere" noen filer fra mappa slik at spillet ber meg om å installere wotlk omigjenn. Kan du ikke bare prøve det? For det Crippled skrev er faktisk det ENESTE som skiller USA fra EU-utgaven... Du får ikke logget deg på kontoen fordi du prøver å logge deg på et amerikansk realm. Ved å forandre dette til EU fjerner du problemet...
Skurupu Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Alle CDene kan lastes ned fra Blizzards hjemmesider. Så da kan du bare reinstallere hele sjiten.
Johari Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 (endret) Spilte faktisk vanilla wow med USA version, på EU servere. Er nokk å bare skifte teksta i realmlist.wtf så funker det. Brukte 3 timer på å reinstallere er bare tull. Endret 24. november 2008 av thoojs
NoMilkToday Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Tar 5 min og laste ned hvert av spillene med wow Installing tool som finnes på siden til wow så ikek noe prob og avinstallere allt?
NothgaliC Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 spillet tar 12.7 GB så 5 minutter tviler jeg sterkt på.
JensViking Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Hm, jeg prøvde å spille WoW EU med amerikansk utgave før (og realmlist skifta selvfølgelig) og det funka ikke. Blant annet er det en annen "encoding" så vidt jeg vet, en-GB og en-US.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå