Gå til innhold

avinstallere KUN wotlk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, jeg kommer med et ganske sært spørsmål her.

Men jeg vil avinstallere kun wotlk og ikke de 2 "andre" spillene.

Grunnen til at jeg vil det er fordi jeg mot alle odds har greid å installere feil utgave av wotlk. Nemlig en amerikansk utgave.

Nå har jeg skaffet meg EU utgaven, men når jeg setter i CD så viser "install" knappen bare "play"..

Er det noen ringrever der ute som har noen gode stalltips.

jeg mener..selve "install" filen må jo ligge på CD'en et sted. eller kanskje jeg kan manuelt slette noen filer i wow mappa?

forresten så har jeg ikke de to andre spillene her så jeg er litt avhenglig at jeg ikke klusser så mye med de filene som tilhører de to andre spillene.

håper på svar. vil spille!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd å åpne realmlist.wtf i notepad og skifte det ut med det her?

set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com
set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com
set portal eu

Du finner filen

C:\Programfiler\World of Warcraft\Data\enGB\realmlist.wtf

Skrevet

set portal eu

Du finner filen

altså..jeg får ikke logget meg inn på accounten en gang..kommer bare feil brukernavn eller passord. så når det gjelder servere så har jeg ikke kommet så langt.

men kan det ikke være noen muligheter for meg å "sapotere" noen filer fra mappa slik at spillet ber meg om å installere wotlk omigjenn.

Skrevet

set portal eu

Du finner filen

altså..jeg får ikke logget meg inn på accounten en gang..kommer bare feil brukernavn eller passord. så når det gjelder servere så har jeg ikke kommet så langt.

men kan det ikke være noen muligheter for meg å "sapotere" noen filer fra mappa slik at spillet ber meg om å installere wotlk omigjenn.

Kan du ikke bare prøve det? For det Crippled skrev er faktisk det ENESTE som skiller USA fra EU-utgaven...

Du får ikke logget deg på kontoen fordi du prøver å logge deg på et amerikansk realm. Ved å forandre dette til EU fjerner du problemet...

Skrevet (endret)

Spilte faktisk vanilla wow med USA version, på EU servere. Er nokk å bare skifte teksta i realmlist.wtf så funker det. Brukte 3 timer på å reinstallere er bare tull.

Endret av thoojs
Skrevet

Hm, jeg prøvde å spille WoW EU med amerikansk utgave før (og realmlist skifta selvfølgelig) og det funka ikke. Blant annet er det en annen "encoding" så vidt jeg vet, en-GB og en-US.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...