Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kondomløs sex med ny jente?


Gjest frustrert_fyr

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert_fyr

Hei, som tittelen sier så lurer jeg litt på hva som kan være konsekvensene av kondomløs sex med ei jeg aldri før har gjort det med:

Jeg vet at hun har hatt 2 sifra antall tidliger sex partnere.

Hun sier hun går på p piller og gjør jo sikkert det.

 

 

Det er ganske irriterende, fordi hu sier at hu ikke vil om jeg bruker kondom.. men jeg vet ikke om jeg tør det da risken både for at hu blir gravid og at jeg får klamydia da er myye større enn om jeg hadde brukt kondom. Prat meg til fornuft.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, kommer helt ann egentlig.

Men du får fortelle henne at du ønsker å være trygg på henne og at hun skal være trygg på deg, så ordne begge med en legetime så dere får sjekket at dere er rene og friske.

 

Clamydia og mye annet dritt kan fikses, Hiv kan ikke. Er rett og slett ikke verdt å kaste bort livet på ca 5min med deilig sex (forresten sexen kan være jævlig kjip også for å bare nevne det, sopp i mus og fiskestank...).

Lenke til kommentar
Clamydia og mye annet dritt kan fikses, Hiv kan ikke. Er rett og slett ikke verdt å kaste bort livet på ca 5min med deilig sex (forresten sexen kan være jævlig kjip også for å bare nevne det, sopp i mus og fiskestank...).

Ikke bare hiv som er kjipt, herpes er også det siden det heller ikke kan behandles. Altså, bare så det er sagt så er alle kjønnsykdommer kjipe.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_bob_*

Kjønnsvorter er også noe drit å få. Du må smøre kuken med noe middel som svir jævlig. Dessuten er det ikke sikkert du blir helt kvitt det.

 

Jeg har hatt ons uten kondom 2 ganger bare, men begge gangene er jeg fått kjønnsykdom. Er ikke verdt det!

 

Husk at det er mange flere enn du tror som har kjønnsykdommer, til og med den mest uskyldige jenta.

Lenke til kommentar
Hei, som tittelen sier så lurer jeg litt på hva som kan være konsekvensene av kondomløs sex med ei jeg aldri før har gjort det med:

Jeg vet at hun har hatt 2 sifra antall tidliger sex partnere.

Hun sier hun går på p piller og gjør jo sikkert det.

 

 

Det er ganske irriterende, fordi hu sier at hu ikke vil om jeg bruker kondom.. men jeg vet ikke om jeg tør det da risken både for at hu blir gravid og at jeg får klamydia da er myye større enn om jeg hadde brukt kondom. Prat meg til fornuft.

Bruk gummi! Aldri aldri aldri la ei jente få deg til å ligge med henne uten gummi. Hvorfor? fordi klamydia, HIV, graviditet m.m. er ting du vil unngå for enhver pris. Du får si til henne at om hun ikke vil bruke gummi så er det hennes tap. Si også at om det så blir et fast seriøst forhold utav det så forventer du at dere begge tester dere for sykdommer før dere puler uten gummi.

 

Husk også at du aldri kan være 100% sikker på at hun bruker pillene korrekt. Noe som igjen betyr at du blirfar til en unge du ikke ville ha...

 

Husk at det er mange flere enn du tror som har kjønnsykdommer, til og med den mest uskyldige jenta.

Spesielt den uskyldige jenta... :roll:

Lenke til kommentar

Du må absolutt bruke kondom! Det kan jo i verste fall være snakk om et knull og så havner penisen din i et varig uføre!

 

Bare se for deg at du går rundtom og så klør snabben noe helt jævlig hele tiden, nei faen altså det må du unngå!

 

Så var det dette med uskyldige jenter. De finnes ikke! Noen er stille og rolige, men gitt de rette omstendighetene så eksploderer de i vill kåtskap.

Lenke til kommentar

Bekrefter mitt inntrykk av at det er mange jenter som nekter dersom kondom kommer på tale. jeg har truffet noen av dem det siste året (voksne oppegående damer) og synes det er ganske pussig. Pussy Power kan være ganske sterk når man er litt godfull utpå natten. Også er man jo såpass oppegående at man trer på en dong, men når man da får høre "ta den av ellers så blir det ikke noe på deg" skal man være ganske viljesterk. ... Jeg har visst vært heldig ser det ut til :ermm:

 

Har sett lite fokus på dette tidligere. Kanskje på tide med en (ny) holdningskampanje blant kvinnfolk

 

TS - stå på krava!

Lenke til kommentar
Man kan vel ikke se om noen har herpes eller kjønnssvorter på tester, med mindre de er synlige akkurat da vel?

Helt riktig! En må sjekke for motstandstoffer.

 

Husker ikke i farten hvordan det var med vortene, men ved herpes så kan en være smittebærer uten å vite det. En kan godt ha herpesvirus i kroppen uten noen gang ha hatt et utbrudd.

Lenke til kommentar
Alle har herpesviruset i kroppen. Det må berre triggast.

 

Ikke absolutt alle, men mesteparten. Når du får såkalte munnsår (cold sores) er det herpes simplex som forårsaker det. Jeg får litt munnsår en gang eller to i året, men altså bare i munnen/leppene. Du må ha kontakt med noen som har utbrudd med kjønnsorganet ditt for å få herpes der.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Jeg hadde blitt forferdelig skeptisk til å kjøre på uten kondom når hu insisterer på det. Godt mulig det bare er meg, men jeg syns det virkelig litt sketchy. Én ting er å være teit og dum og rett og slett hoppe over kondomen uten å tenke, men med viten og vilje hoppe over kondomen når du ikke veit hva slags sykdommer hu evt. bærer på eller om hu i det hele tatt går på p-piller/bruker de riktig, det er faktisk enda dummere. Syns jeg.

Lenke til kommentar
Jeg hadde blitt forferdelig skeptisk til å kjøre på uten kondom når hu insisterer på det. Godt mulig det bare er meg, men jeg syns det virkelig litt sketchy. Én ting er å være teit og dum og rett og slett hoppe over kondomen uten å tenke, men med viten og vilje hoppe over kondomen når du ikke veit hva slags sykdommer hu evt. bærer på eller om hu i det hele tatt går på p-piller/bruker de riktig, det er faktisk enda dummere. Syns jeg.

Helt enig. En kan jo bare lure på hvor mange menn før deg som ikke har vært like prinsippfast (huff).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...