Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?

Arctic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilde av megselv? Seffern ;) Bare synd at alle guttene stemmer 1.. Har litt for mange stemmer som sier 1. Får vell ta bilde grafene.

Skrevet

hehe neida. Ga deg en tier men ja eg stemmer vanligvis 1 når det er gutter på gang. Har netopp (yeah right) oppdaget deiligst.no men begynte å glo da eg så vennine der.

Skrevet
Hey! :wow: Ikkeno blotting uten meg ass...

Heh.. ;) Vi kunne jo ha blottet litt for hverandre da.. Er med på det meste jeg altså. Men et sted går grensen ,men tror ikke jeg kan se den for øyeblikket altså..

:p

Skrevet

Ånei du.. Tviler på at du ville ha passet inn heller altså..

Men er foresten for gammel.. Du er jo ikke teenager engang...

Skrevet

Du kan ikke gå og plukke opp smårips nå skjønner du.. Du er blitt for gammel til det du. Men du skal jo ikke klage da.. Eller smårips for deg er jo voksne og modne damer\jenter for meg da ;)

Så her har jeg førsteretten!

Skrevet (endret)

Er jo bare 23 ffs. Tiden flyr altfor fort. Selvom eg føler meg som 20. :shrug:

Edit: Var neste litt ekkelt at winamp skulle akkurat velge en trist som pokker sang. :grine:

Endret av SnowDOG_
Skrevet
Hmmmhmmmmmmmmm....

Førsteretten på hvaa...?

Blotte sammen med deg.. Noe som ble nevnt et par poster over.. Så når passer det da? Mulighet oppe hos deg eller? Er liksom litt sånn dyrt og leie et hotelrom altså.

Skrevet

HVis du lurer på det så er faktisk den klagen til Clas Ohlson sendt altså ;) Sendte den sammen med en regning jeg betalte på posten.. Så nå får vi se her ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...