Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?


Arctic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry at jeg spør, hvem kommer det ikke visse impulser hos deg? Her så kan jeg gjøre det såfort som jeg får en impuls. Det kan være mens jeg ser på Tv (Akkurat samme hva jeg ser på faktisk) eller nesten uansett. Kan ikke spille et spill da.

 

Og når man får en impuls så kan man velge og følge den eller og bare ignorere den. (Det er tilbake til normalen 3-4min etterpå hvis jeg ikke gidder og gjøre noe) Hvis jeg gjør noe så kan det ta 1-2min.. =P

Lenke til kommentar

Jeg tok de daglige situpsene idag og mens jeg tok en pause (Tar normalt 4x50 2elller3 ganger daglig) SÅ drev jeg å lekte litt med de små hårtustene på bryset. Jeg som var sinsykt sliten i begge armene (etter og ha tatt endel hantlacurl) klarte med et uhell og nappe ut ca.80% av håret rundt den venstre nippelen.

 

Det jeg lurer på da er: SKal jeg fjerne de på høyresiden også?

Ser liksom litt dumt ut med en overvekt på den ene siden.

 

 

Synes det ville vært dumt og lage en ny tråd om dette.. La det heller her

Lenke til kommentar
Men herregud la det heller være, gi det en uke så er det på plass igjen

 

La meg love deg en ting: Det er garantert ikke vokst ut igjen om 1uke.

:lol: Tippet du har spart lenge da. Vær sikker å kjør en stripe med høvelen så ser det ikke dumt ut.

Lenke til kommentar
Jeg tok de daglige situpsene idag og mens jeg tok en pause (Tar normalt 4x50 2elller3 ganger daglig) SÅ drev jeg å lekte litt med de små hårtustene på bryset. Jeg som var sinsykt sliten i begge armene (etter og ha tatt endel hantlacurl) klarte med et uhell og nappe ut ca.80% av håret rundt den venstre nippelen.

 

Det jeg lurer på da er: SKal jeg fjerne de på høyresiden også?

Ser liksom litt dumt ut med en overvekt på den ene siden.

 

 

Synes det ville vært dumt og lage en ny tråd om dette.. La det heller her

 

lolol!! :lol:

 

med mindre du går i bar overkropp hele tiden så har det vel ikke noe å si hvordan det ser ut? det kommer nok til å vokse ut igjen..

 

åssen klarte du med uhell å fjerne håra? du bare tilfeldigvis nappet de ut eller? :roll:

Lenke til kommentar
åssen klarte du med uhell å fjerne håra? du bare tilfeldigvis nappet de ut eller? :roll:

 

Du driver og drar dem ut til sin fulle lengde og ser på dem og slepper dem. Når man er sliten i armen så er mann ikke så god til og passe på sin egen styrke og da kan man enkelt ta litt hardere i en det man egentlig vil.

 

M`kululu : Jeg tar btw prøvd og ta en vekt på brystet ,men den bare faller av. SKal prøve og feste den ,men jeg vet ikke hvordan.

Prøver jo seff og få sixpac da. Utholdenhet er noe drit.

Lenke til kommentar
åssen klarte du med uhell å fjerne håra? du bare tilfeldigvis nappet de ut eller?  :roll:

 

Du driver og drar dem ut til sin fulle lengde og ser på dem og slepper dem. Når man er sliten i armen så er mann ikke så god til og passe på sin egen styrke og da kan man enkelt ta litt hardere i en det man egentlig vil.

 

M`kululu : Jeg tar btw prøvd og ta en vekt på brystet ,men den bare faller av. SKal prøve og feste den ,men jeg vet ikke hvordan.

Prøver jo seff og få sixpac da. Utholdenhet er noe drit.

 

bruk superlim på vekten det funker eller teip

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...