Gå til innhold

Heroes Volume Four; "Fugitives". [SISTE episode 27.april, An Invisible Thread]

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hiro er bare herlig da :p

Og hva er det Sylar driver med? begynner han å bli sentimental? Eller er gutten noe mer enn han gir seg ut for å være? (jeg tror det siste)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg også sett episoden, var da svært så til produktplasseringer det skulle være. Og regnet med at Sylar ikke ville få sett faren sin i løpet av episoden, har sett på nok såpe til å kunne se det.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Knall episode, elsker retningen serien tar nå!

Skrevet

Var artig å få vite litt om hvordan det startet med Nathan sin plan osv, og var endel om en ganske tøff karakter i "the hunter".

Ellers var det ikke den aller beste episoden, men nok til å holde interessen oppe for min del. Fortsatt et stykke unna sesong 1 nivå.

Skrevet

syns denne ble litt for teit jeg as. de bruker aldri kreftene sine til det maksimale!!! eneste som kanskje gjør det er peter siden han flyr hit og dit. men parkman kan jo skape illusjoner for alle, hvorfor gjør han ikke det? han kan jo kontrollere alle, de kunne kommet seg lett unna.

Skrevet
Var artig å få vite litt om hvordan det startet med Nathan sin plan osv, og var endel om en ganske tøff karakter i "the hunter".

Ellers var det ikke den aller beste episoden, men nok til å holde interessen oppe for min del. Fortsatt et stykke unna sesong 1 nivå.

Skjønner ikke hvorfor folk liker den fyren... Han er bare en ensidig "nazist" synes jeg.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk liker den fyren... Han er bare en ensidig "nazist" synes jeg.

helt enig, er ikke noe spess med han. liten hjelpesløs diktator egentlig, nesten litt digg å se han bli borte. er som en hitler han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...