Gå til innhold

Fallout 4 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betyr dette at det kommer et Fallout MMOG? Også et TES MMOG? Kan bare si .... her. Hadde det vært snakk om å samle 3-5 andre folk og spille sammen i en form for Co-op, eller en form for online Arena, Så hadde det vært greit. Men ærlig talt MMOG er kanskje noe man kan skåre bra på og tjene mye på. Men da skal spillet være ekstremt bra og faktisk klare å treffe rett på for det er mye man kan bomme på der. Hvis de faktisk gjennomfører dette så må jeg jo prøve, men er i tvil på kvaliteten av spillet.

Men uansett Fallout 4 Støttes fult ut.

Foresten noen som synes at Fallout skulle fått en egen forum del sånn som TES?

Skrevet (endret)
eg har aldri prøvd tes.

men allikevel syns eg dei bør fokusere på det nå, ta det annakvar gong liksom.. først tes, så fallout, så tes osv..

Ja :D . TES 5 bør komme høsten 2010, Fallout 4 høsten 2012, TES 6 høsten 2014, Fallout 5 høsten 2016, TES 7 høsten 2018, Fallout 6 høsten 2020, TES 8 høsten 2022, Fallout 7 høsten 2024, TES 9 høsten 2026, Fallout 8 høsten 2028, TES 10 høsten 2030, Fallout 9 høsten 2032, TES 11 høsten 2034, Fallout 10 høsten 2036, så går vel Bethseda konkurs for å melke de samme seriene altfor mye.

Endret av KnewtFan
Skrevet
btw: nokon som syns fallout-konseptet hadde vore genialt som mmorpg?

der ein kan samle skrap-metall og bygge byer, leirer, og små hus osv..

*sigh*

Liker ikke MMORPGs så foretrekker nok singeplayer anytime. Men co-op modus er noe de burde få i de senere spillene!

Skrevet
Foresten noen som synes at Fallout skulle fått en egen forum del sånn som TES?

ja

Fordi det finnes ... To tråder?

Grunnen til det er at alt er samlet i en stor uoversiktelig tråd.

Skrevet

Ingen hindrer deg i å lage andre tråder, dersom de har et tydelig, spesifikt emne, og ikke overlapper hverandre i nevneverdig grad. Så langt er det bare noen få slike, og de har alle avgått ved døden nokså raskt.

Om disse har dødd fordi det allerede finnes en stor tråd med høy aktivitet, eller om den store tråden finnes fordi de andre trådene dør, er imidlertid et forumfilosofisk spørsmål jeg ikke har tenkt til å begi meg inn i noen diskusjon om.

Skrevet

Håper de får bedre manusforfattere til Fallout 4, fordi....

Slutten i Fallout 3 var helt elendig. Patetisk rett og slett. Trodde først det var en mellomsekvens eller noe.

Irriterer meg ennå! :mad:

Skrevet (endret)

Håper de leverer TES 5 snart og så Fallout 4 etter der igjen. Begge seriene er fantastiske og de kan begge utvikles i stor grad. Bethseda er flink til å lære av de de gjorde feil i forrige spill, så vært spill framover vil nok bare bli bedre og bedre ^^ Gleder meg til alle deres framtidige spill i disse seriene :)

Zealuu: Smak og behag det. Jeg synes det var en av de sterkeste. Om man liker Oblivion eller ikke kommer jo mye ann på om man liker leveling systemet.

Endret av Pivotal
Skrevet (endret)

Jeg til nå så koset jeg meg mer med Oblivion når jeg fikk spillet til min Xbox 360 i 2006 en etter 16 timer med Fallout 3..

Følte verden i Oblivion var mye mer levende, med det skjønner jeg fordi Fallout 3 er laget med i tankene etter atombombene ble sluppet :p

Men gameplayet synes jeg er ganske likt, uten VATS som sitter som et skudd

Sparer Fallout 3 og fullfører andre spill før jeg setter meg ned med Fallout 3 :)

Endret av Toman85
Skrevet (endret)
Bethseda er flink til å lære av de de gjorde feil i forrige spill, så vært spill framover vil nok bare bli bedre og bedre ^^

Er enig der, men de er og flinke til å fjerne gode ting..

Leveled systemet i oblivion anyone?

Vet at mange liker/ikke har noe imot det, men meg plaget det grenseløst :(

(vet at det finnes mods, men...)

Endret av Cuddles
Skrevet

Jepp, men virker som de tok lærdom av det siden de ikke brukte det i fallout 3.

Selv synes jeg selve ideen med levlingsystemet i Oblivion er god, bare dårlig utført. Systemet i Fallout 3 funker flott, men tror ikke det hadde funket like bra i Oblivion pga størrelseforskjellen i spillene.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Synes ikke de bør begynne med en Fallout 4 enda. Jeg er stor fan av Fallout-serien og 3 skuffa ikke. Men det har så klart sine sider som så absolutt bør pusses opp. Så det jeg ønsker til Fallout3 er en gigapatch eller en tillegspakke for å få prikken over i-en. =)

Fallout er liksom litt for hellig for min del til at jeg vil at det skal komme ut en umasse oppfølgere. Og ettersom årene går etter hver oppfølger, så får det da være måte på hvor treige menneskeheten skal være på å bygge opp landet sitt igjen.

Skrevet

Egilanso: Settingen de bruker i Fallout er utrolig åpent for veldig mange spill i den serien, noe jeg tror Bethseda kommer til å benytte seg av. De kan sette lokasjonene til spillet over hele verden, forskjellige personer, forskjellige tidsperioder, etc. Det er nesten ubegrenset hva de kan finne på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...