Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost? V2.0!

Fredrik

Gulost eller hvitost?  

1 501 stemmer

1. 1. Velg din:

• Gulost
      719
    • Hvitost/kvitost
      729
    • Annet
      55

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sukk, er dette i gang igjen? Har ikke sett det før nå.

Til gulostinger (aka de som tar feil): er hvitvin hvit? Er gulrot gul? Osv, osv. Hvitost er riktig. :D

Endret av Peppep
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til gulostinger (aka de som tar feil): er hvitvin hvit? Er gulrot gul? Osv, osv. Hvitost er riktig. :D

Og nok en gang: kan vi ikke ha passende navn på andre gjenstander? Gir det ikke mer mening?

Derfor er det mer riktig med gulost.

Skrevet

Enda en bruker er gått over i hvitostingenes rekker! Behold! *Trommevirvel* L4R5 med innlegg hvor han sverger, på sin mors graf, å kun si hvitost heretter. *Jubelbrøl fra hvitostingenes rekker som har fått en mektig OT-bruker i sine rekker*.

Skrevet

Er rødvin brun? Er gule epler grønne?

Gulrot kalles forresten gulrot fordi oransjerot høres mongo ut.

Skrevet

Hvis han sverger på sin mors grav må han jo mene det. Det uttrykket kan ikke være tomt og hvis det viser seg at han ikke mente det vil det si at han ikke er glad i mora si, så velkommen i klubben Lars.

Skrevet
En gulost er gul ja, en pizza er gul pga. den GULEosten

Riktig. Hvitosten blir gul ved oppvarming, da karotenoidene i osten blir aktivert.

Vel, den er ikke hvit når den ikke er oppvarmet/smeltet heller, da :)

Skrevet
Enda en bruker er gått over i hvitostingenes rekker! Behold! *Trommevirvel* L4R5 med innlegg hvor han sverger, på sin mors graf, å kun si hvitost heretter. *Jubelbrøl fra hvitostingenes rekker som har fått en mektig OT-bruker i sine rekker*.

Som jeg nevnte i tråden, jeg tviler på at L4r5 sin mor er død, så det var nok bare et av de mange skitne triksene gulostinger liker å henge seg på. Husk, min unge padawan, at du snakker om Sith når du snakker om gulostinger (evt. unge Anakiner som er blitt lurt av Sith-lord uten å vite om det). Vær alltid skeptisk og alltid mistenksom når de taler, do not go over to the dark side of the force.

The force is with us. Som Yoda sier det: Much to learn gulostinger have.

Skrevet

Nå er jeg lei dere hvitostinger, på tide å bli kvitt dere en gang for alle, 5000 busser står klare til å frakte dere alle til en fabrikk der vi skal lage grise for av dere alle, om 2 uker vil det ikke være en hvitosting igjen i landet, den endelige løsningen på hvitosting spørsmålet

Skrevet

Som jeg nevnte i tråden, jeg tviler på at L4r5 sin mor er død, så det var nok bare et av de mange skitne triksene gulostinger liker å henge seg på. Husk, min unge padawan, at du snakker om Sith når du snakker om gulostinger (evt. unge Anakiner som er blitt lurt av Sith-lord uten å vite om det). Vær alltid skeptisk og alltid mistenksom når de taler, do not go over to the dark side of the force.

The force is with us. Som Yoda sier det: Much to learn gulostinger have.

Dessuten kom han med et innlegg senere hvor det stod "DET HETER GULOST!!!" så det.. :)

Nå er jeg lei dere hvitostinger, på tide å bli kvitt dere en gang for alle, 5000 busser står klare til å frakte dere alle til en fabrikk der vi skal lage grise for av dere alle, om 2 uker vil det ikke være en hvitosting igjen i landet, den endelige løsningen på hvitosting spørsmålet

lol

Skrevet

lol

Se denne herlige saken, bytt ut jøder med hvitostinger, there you go! :dremel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...