Notil Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Det er vel en del kule øyeblikk der ute, og her er plassen og dele dem! Enten om det er skumle møter med ei Witch, Tank, teite lagspillere som ikke fatter seg på spillet eller artige øyeblikk med console!
TheCatIsALie Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Min beste var vel når jeg kasta en sånn cocktail (brenneting) på lagkameratene mine (på nett).. festlig å se dem brenne..
FourEyes Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Var ganske morsomt når jeg fant 8 zombier stengt inne på en stall på herretoalettet i Mercy. Eller når en Witch fant ut at det var smart å hoppe ned en av heissjaktene (også i Mercy) selv om alle samme var på samme platting some henne
Mr. Fiskum Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Må være når jeg klarte å skyte realnins fra forumet når han skulle hoppe på helikopteret, så dauan :!:
Nøtte Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Nei må vel bli å sitte i et hjørne med elefantrifle og se hode eksplodere i en fantastisk rød sky av blod og gørr:-) Eller når dem kommer mot deg og du har skutt dem i fillebiter med momentet har liksom ikke stoppet dem helt så dem braker rett i veggen bak deg. eller leke sisten med heksa og en molotov:-)
TheCatIsALie Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Må være når jeg klarte å skyte realnins fra forumet når han skulle hoppe på helikopteret, så dauan :!: Helikopter? Er fullversjonen ute? kan ikke huske det fra demo..
ekwathne Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Må være når jeg spilte demoen, kom ut fra første bygningen der hvor det står biler. Dunket borti bilen slik at alarmen gikk. Sikker hundre zombier kom springene mot meg. Jeg kastet en pipebomb og vips fløt det med drepte zombier over hele plassen.
kinag Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Må være når jeg spilte demoen, kom ut fra første bygningen der hvor det står biler. Dunket borti bilen slik at alarmen gikk. Sikker hundre zombier kom springene mot meg. Jeg kastet en pipebomb og vips fløt det med drepte zombier over hele plassen. Pipebomb er den mest geniale oppfinnelsen i et spill noensinne Mine favoritt øyeblikk må vel være nettopp noen med Pipebomb ja!
ezkoo125 Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Må være når jeg klarte å skyte realnins fra forumet når han skulle hoppe på helikopteret, så dauan :!: Helikopter? Er fullversjonen ute? kan ikke huske det fra demo.. ja velkommen etter ^^
Jext Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Spilte 2 campaigns med coop med 2 kompiser istad, helt sinnsykt fett spill. Det råeste må være den ene måten jeg døde på, ble knocket av en Tank langt bort fra de andre, så spydd på av en Boomer før en Smoker snappet meg opp og hang meg fra et tak med 100 zombier som da sto og brukte meg som boksesekk. Kunne ikke gjøre annet enn å le og fryde meg over AI directoren.
Imbakekeke Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Spilte 2 campaigns med coop med 2 kompiser istad, helt sinnsykt fett spill. Det råeste må være den ene måten jeg døde på, ble knocket av en Tank langt bort fra de andre, så spydd på av en Boomer før en Smoker snappet meg opp og hang meg fra et tak med 100 zombier som da sto og brukte meg som boksesekk. Kunne ikke gjøre annet enn å le og fryde meg over AI directoren. Haha, jeg skulle til å poste akuratt det samme. Det der var bare rape og en fryd å se på! Vi satt bare og lo over voicechat fordi det var så genialt. Av hva jeg har opplevd selv så var det en artig episode med Smoker på level 4 (husker ikke navnet på brettet). Løp gjennom noen tunneller, også var det ett hull og en veldig lite hule i den ene veggen. Der stod en Smoker og snappa meg opp som løp sist, og dro meg inn i det lille hullet. Det beste var at hele hullet brant med unntak av der hvor Smokeren stod, og jeg ble satt i fyr i tillegg til at han klorte meg ihjel på 5 sekunder. Totalt og overlegent eid av en tidsvis skremmende flink AI!
Avean Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Taket på Mercy Hospital. Vi må ha brukt 4 timer på å gjennomføre det. Sykt vanskelig. Men greide det tilslutt hvor vi alle stormet mot helikopteret, en av oss falt på bakken og jeg plukket han opp mens jeg skaut mot 200 zombier som kom løpende mot oss. Unnslapp med helikopter siste sekund. Eller i Versus Mode som Hunter generelt, det er en opplevelse i seg selv. Du kan hoppe og roame fritt på mappet.
TCi Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Er utrolig mange å velge mellom. Genialt spill Finalen i No Mercy på toppen. Kanskje de lengste minuttene i mitt liv. Horder på horder av zombier og noen tanks. Etter tredje forsøk kom endelig helikopteret. Stod ved minugun og så to andre på laget storme bort mot landingsplassen. Snudde meg rundt og så en av oss bli dengt ned av en tank. Hoppe ned og slo bort zombiene som var i veien. Og skøyt de som kom etter mens jeg rygget bakover. Var halveis da tanken kom. Snudde meg og løp haltende for livet. Rakk det akkurat, kunne nesten lukte tanken bak. Midt på andre kapittel. Var vi rett før en politistasjon hvor safehouse var. En av oss kom til å slå til en zombie som utløste bilalarmen. Samtidig spydde en boomer på oss. Det bare strømmet på med zombier. Jeg kunne knapt se annet enn zombier. To av oss lå nede, en med hunter på seg. Klarte til slutt å ta alle. Gikk tom for ammo til haglen. Mens vi gikk alle haltende mot sikkerhet, kom det en tank løpende ut av safehouse. Full panikk! Den klarte å ta en av oss. Mens han slo løs på sitt offer løp vi andre rundt og klarte akkurat å lukke døren. Fy søren hvor intens det var!
Khogn Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Den delen i Blood Harvest (tror jeg) der du befinner deg i en stor hangar og må åpne en dør som utløser en alarm, og da kommer hordene. Av en eller annen merkelig grunn velger de fleste spillerne å innestenge seg i det bittelille rommet der zombiene kan komme begge veier. Jeg ba dem gå tilbake og stå oppe for å unngå å bli helt blokkert av hordene og ikke begynne å skyte på hverandre... men det tok dem lang tid for å reagere. De ble tatt ut av zombiene på vei ut bare noen sekunder etter alarmen ringte. Så jeg stod helt alene oppe mot ca. 100 zombier. Jeg spilte Zoey og hadde den "vanlige" pumpehaglen. Og jeg klarte meg fint, nesten uten å miste liv i det hele tatt! Taktikken var ganske enkel: ryggen mot veggen, så ventet jeg til de hadde klatret opp for å skyve dem bort og skyte vilt. Litt morsomt å se den unge jenten slå fra seg så mange zombier og skyte dem i hodet. De andre lo godt... og da alle zombiene var døde var det jubel. Så var jeg på vei til å redde vennene men ble tatt av en Hunter som kom helt uannonsert :| Argh! Jeg synes at hunters og særlig smokers dreper litt gameplayet. Du kan spillet veldig godt og veldig taktisk, men dukker det opp en smoker og drar deg ut er det gamer over hvis dine venner er nede. Av og til føles det litt urettferdig og/eller unødvendig.
Jext Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Jeg synes det er kult jeg, man er totalt avhengig av hverandre til enhver tid siden en hunter eller smoker nårsomhelst kan oneshotte deg om du ikke får hjelp. Hadde de ikke vært der så hadde det blitt mye mer storming rundt for å skyte zombier. Raser man avgårde alene i dette spillet er det garantert selvmord om man spiller på advanced eller expert, AI directoren ser deg hele tida.
Faxfinn Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 (endret) Mitt største moment så langt må være mitt første møte med en tank. Var i demoen, subway. Møtte tanken inne i den ene togvogna du må gå gjennom. Full panikk! EDIT: Å spille som hunter på versus mode er også fantastisk! Ninjazombie! Endret 19. november 2008 av Faxfinn
TheCatIsALie Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Må være når jeg klarte å skyte realnins fra forumet når han skulle hoppe på helikopteret, så dauan :!: Helikopter? Er fullversjonen ute? kan ikke huske det fra demo.. ja velkommen etter ^^ Er ikke ALLE som har spillet dagen det kommer ut.. Har det selv nå, ok det hva det er prat om, MEn mangler f*i*x så jeg kan spille på nett, funker ikke det har jeg bare lan.. og internet på demo
ptrip Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Spilte sammen med en tysker som i slutten av No Mercy ropte 'Get to the chopper'. Var som å høre Arold
Hantypen Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Å endelig greie 'No Mercy' på expert var herlig =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå