GÃ¥ til innhold

hvilket sted, hvilken lvl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er i beraen tundra eller noe nå, snart 72.

hvor er neste sted man bør dra da, og neste sted etter det igjen. har ikke peiling:P

Jeg gjorde rundt 140 quester i Borean Thundra og stakk over til Dragonblight jeg :) Meget bra plass å fortsette på :)

Skrevet

Man vil i tillegg ofte bli sendt videre til neste sone etter at man har "gjort seg ferdig" med en gammel.

Uansett, soner etter level:

Borean Tundra 68-72

Howling Fjord 68-72

Dragonblight 71-74

Grizzly Hills 73-75

Zul'Drak 74-77

Sholazar Basin 76-78

Crystalsong Forest 77-80

Storm Peaks 77-80

Icecrown 77-80

Wintergrasp 77-80

For min del ser det ut til at jeg blir 80 i The Storm Peaks i dag, og jeg gjorde det på denne måten:

Howling Fjord, Borean Tundra , Dragonblight, Sholazar Basin , Zul'Drak, The Storm Peaks. Krydret med 2-3 runs pr. instanse opp tom. Gun'drak.

Skrevet (endret)

hoppet altså over grizzly hills?

er i dragonblight nå selv, lvl 73 og klarer fint og komme meg til 74 der.

blir vell grizzly hills etterpå, må ha med meg alle sonene :p

Endret av Skogslik
Skrevet

Ble 75 i Dragonblight og ønsket ikke lenger å drepe mobs som begyne å bli grønne. Derfor hoppet jeg over Grizzly Hills :) Har tenkt å gjøre de fleste/alle questachievements i Northerend når jeg treffer level 80, både for å se på stedene jeg ikke fikk sett og tjene gull.

To dager etter at jeg handlet epic flyer og cold weather flying (aka brukte 6200g) har jeg nå 800g igjen, bare ved å gjøre quester og vendore questgreens. BoE-greens har utelukkende gått til disenchanting, men har ikke solgt noe av dette enda. Ser ikke på det å få epic flyer på alle chars som en veldig tung oppgave lenger :] Denne gangen blir det nok flying > gear/professions.

Skrevet

ah ok, ja da er det jo greit.

Men vi som har Epic flying fra før, er det bare cold weather flying vi må kjøpe som koster 1000g?

og greens dropper jo hele tiden, blir endel gull ut av og selle det og ja :)

Skrevet

Er det ikke et utrolig bra grinding sted ved warsong hold, borean tundra, der du kan "redde" folk som er fanged i spindelvel, og få dem som guardians i 3-4 min? Du kan få opptil 4 stk, og de sloss bra som satan, + at du får like mye xp som vanlig :)

ah ok, ja da er det jo greit.

Men vi som har Epic flying fra før, er det bare cold weather flying vi må kjøpe som koster 1000g?

og greens dropper jo hele tiden, blir endel gull ut av og selle det og ja :)

Selger dere greens som droppes på AH?

Skrevet

Min vei til 80 var ;

Borean Tundra ; 70-73 ; 125ish quests

Howling Fjord ; Ikke gjort noen, grunnet lav XP fra Quests

Dragonblight ; 73-74 ; 70ish quests

Grizzly Hills ; 74-75 ; 65ish quests

Zul'Drak ; 75-78 ; 90ish quests

Sholazar Basin ; 78-79 ; 60ish quests

Crystalsong Forest ; xx - xx ; ikke questa her

Storm Peaks 79-80 ; 25ish quests

Icecrown ; Gjort et eller 2 quest

Wintergrasp ; Heller ikke gjort noen

Skal legges til at jeg har gjort 50ish instance run også på veien, så blir kanskje ikke helt nøyaktig

Skrevet

Jeg ble I dragonblight til jeg slapp opp for quests og er glad jeg gjorde det. Dere som vurderer å hoppe over DB skal vite at det er en veldig kul event som skjer der som dere ikke vil gå glipp av.

Sier ikke mer med hensyn til spoilerfare :)

Skrevet

Det logiste stedet å dra fra Borean Tundra er Dragonblight, og du får jo quest på å dra dit også. I Dragonblight er det masse quests å få med seg, og Wyrmrest Accord holder til der, som du kan kjøpe feit dragemount hos på exalted. Pluss at questchainen med Bolvar Fordragon, Saurfang og hele Wrathgate greia er der. Som leder til et epic quest i Undercity.. og MYE bra lore! Er ikke lov å gå glipp av den..

Derfra blir du sendt til Grizzly Hills som jeg likte godt, kosli' plass. Derfra dro jeg til Zul'Drak som egentlig er det kjipeste stedet jeg har vært hittil, gleder meg til å sprette vidre til Sholazar Basin. Alt for mye pelle-opp-ting quest hos trolla. Grei XP, men kjedelig som fy. Eneste stedet jeg har abandona quests rett og slett fordi jeg begynte å kjede meg mens jeg spella. Det har ikke skjedd hittil i wotlk!

Dessuten likte jeg Borean Tundra mye bedre enn Howling Fjords. Fliste igjennom sistnevnte med en alt.

Min tips : Borean -> Dragonblight -> Grizzly Hills -> Sholazar. Da nærmer du deg 78 og livet leker :)

Skrevet

SÃ¥nn jeg gjorde det i hvertfall

70-72 Howling fjords

72-74 Borean Tundra

74-76 Grizzly hills

76-78 Sholazar basin

78-80 Icecrown

Har achievment i alle de sonene, skal gjøre zul'drak, dragonblight og storm peaks for penger og achievement points senere ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...