Ganam Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 (endret) Eg har planer om å rerolle characther i WotLK, og lurer på om noen vil joine meg i rerollingen ? Ønsker erfarne spillere med på rerollingen, og som faktisk klarer å lvle til lvl 70 på 9-12 dagers /played tid. Blir litt ensomt å lvle alene Har holdt på å leite etter realm i det siste også, litt vanskelig valg nå som mesteparten av realmene med stor brukermasse er Locked og har Queue. Har sterkt ønske om PvP Realm vis World PvP vokner i WotLK. Har ikkje hørt noe om at World PvP har vokna enda Men PvE og RP fungerer også, vis noen har ønsker å lvle på disse. Edit: Fiksa på /played (tenkte litt feil) Takk Howen. Trudde eg brukte 30 dager played på min druid, men der tok eg feil. Hadde 9 dager Endret 16. november 2008 av Ganam
South_Bridge Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 30 dager played til 70 er lett. Du spør etter seriøse spillere, sikter du på å holde på med PVP only? hvor mye spilletid legger du opp til osv osv? 5 timer hver dag? 2 timer? 24/7 alle helger osv. jeg kan være intressert å rerolle å starte et pvp guild men ikke 5 timer hver dag.
Ganam Skrevet 16. november 2008 Forfatter Skrevet 16. november 2008 (endret) Kommer til å holde på med det realmet eg/vi velger til slutt. Vis det blir PvP så blir eg på PvP. Eg kommer nok til å spele 5 timer eller meire kvar einaste dag. Eg legger opp til 5 timer omtrent kvar einaste dag, men vis du ikkje kan spele 5 timer kvar einaste dag, så gjør ikkje det noko. Endret 16. november 2008 av Ganam
South_Bridge Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 jeg går vel under som en litt mer casual spiller... og har ikke tid til 5 timer hver dag Skole på universitetsnivå tar mesteparten av tiden min(eksamen gg =)). Jeg er mer intressert i å rerolle og joine et guild for den sosiale biten, siden det kan kombineres med pvp og "normale" folks spillestil(som ikke tilbringer 4 dager i uka raider opp til 10 timer).
Ganam Skrevet 16. november 2008 Forfatter Skrevet 16. november 2008 (endret) Vis vi får nok folk, kan vi nok mekke eit guild også. Men tviler litt, siden det virker som ikkje mange er interrisert. Endret 16. november 2008 av Ganam
South_Bridge Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 vel, jeg er veldig intressert i å mekke et pvp-casual guild på en normal server siden du da kan fokusere på å levle opp og komme fortere i gang med pvp.
South_Bridge Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1035666
vcx Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 30 dager til 70. er ikke det voldsomt mye? Mener jeg brukte rundt 11 jeg.
Pow! Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Brukte 6 dager /played på min siste char uten RAF, så jo, det er mye.
Nerowulf Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Jeg tenker å starte med WoW igjen, men det blir ikke før etter eksamen, (der den siste er midt i des.) Og jeg har heller ikke tid til 5 timer daglig, kanskje gjennomsnittlig 3 timer. Hvis jeg skulle ha relollet, så hadde jeg valgt Mage. evt. fortsatt på en low-lvl-alt. Det er jo noe med å velge en klasse som går godt overens med en annen klasse også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå