Gå til innhold

Guild for casual gamers

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg håper med dette å kunne samle flere spillere som meg selv. Det hadde vært kos og gøy om vi kunne samle oss på en server for sosial samvær og pvp ;-)

Så hvem er casual spilleren? Personen(gutt/jente) spiller wow for gøy og har som regel andre prioriteringer enn å sitte 3-4 ganger i uka i 10-timer strekk i et eller annet raid. For lets face it, livet har andre aspekter :p Selv holder jeg på med skole og har dame. Jeg liker however å spille wow, og har hengt med warcraft-serien siden warcraft 1!

Guildet vil være helnorskt og pvp orientert på en normal server. Dette betyr at vi kan levle opp i fred og ro, og når vi kommer til endgame(70-80) så kan vi fokusere på PvP. Det hadde vært gøy å få opp teamspeak eller lignende etter hvert. Grunnen til pvp er fordi det kan la seg kombinere med kortere spilletider. Man trenger også mindre guilds for å gjennomføre, men om vi kunne ha vokst oss store så gjør ikke det noe heller :)

Guild name: N/A

Server: Wildhammer

Servertype: Normal

Server battle group: Misery

Faction: Hord

ELLER

Guild name: N/A

Server: Stormreaver

Servertype: PVP

Server battle group: Cyclone

Faction: Alliance

Servervalget falt på Wildhammer siden det er en normal server men først og fremst fordi den er i den andre største battlegroupen som vil sikre oss masse pvp! =).

Det er også et annet valg og det er Stormreaver og Alliance. Jeg har en highlevel hunter som kan bidra til å dra folk opp i level.

Hvis dette høres ut som noe for deg så logg deg inn og begynn å level opp! Guildet er ikke etablert ennå men det vil komme. Add Larsey(begge realms) på vennelista og send meg en pm ingame!

Endret av South_Bridge
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg melder meg på her. Har tenkt til å prøve en Tauren DK.

Så kommer til å transfere min horde rogue til den serveren, slik at jeg kan lage en DK.

Spiller ikke så mye for tiden jeg heller så hadde vært fint med en norsk casual guild.

PS. jeg er ekstremt dårlig i pvp:)

Skrevet
Hei jeg melder meg på her. Har tenkt til å prøve en Tauren DK.

Så kommer til å transfere min horde rogue til den serveren, slik at jeg kan lage en DK.

Spiller ikke så mye for tiden jeg heller så hadde vært fint med en norsk casual guild.

PS. jeg er ekstremt dårlig i pvp:)

Ville kanskje ha venta littegrann før du går så drastisk til verks å transfere charren din. jeg vil ha mer med meg før jeg tør love noe. å transfere blir jo en økonomisk utgift for deg så vent litt kanskje.

jeg har en 70 hunter(ali) på Stormreaver ser du :)

men klarer vi å samle en gjeng som er game er jeg with

Skrevet

Hvorfor akkurat Wildhammer? Hva med Grim Batol (hint hint :p) eller de andre? Kanskje greit å samles på en server der folk flest har characters fra før av.

Just my two cents ( er det ikke noe sånt folk sier. :p)

Skrevet
Kansje fordi Grim Batol har 1300+ kø ? Ike kom til Grim batol please xD

Det er vel spesielt nå. Jeg hadde ikke problemer med Grim Batol før, og tipper det går over etter hvert.

Skrevet

Høres interessant ut! Så lenge det er horde, så kan det hender jeg dukker opp også. Må legges til at jeg kommer til å være ekstremt casual. :)

Skrevet

Noen allianse spillere da? For om folk fikk merge til Stormreaver har jeg en hunter der som jeg kan hjelpe til å dra opp folk med.

men valget falt på wildhammer av den grunn at den er fresh og at den er i den 2. største battlegroupen som europaserverene har.

Skrevet
Bleh, Horde og Normal server. Har verken horde char's eller noen på normal server :p

Fin tanke anyway.

Det er et nytt forslag oppe nå. Stormreaver(pvp) og alliance. om folk er mer keen på det har vi et norsk guild oppe å gå asap

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...