Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter og onani..

Gjest unormal?

Anbefalte innlegg

Gjest unormal?
Skrevet

Jeg bare lurte på hvor vanlig det er at jenter onanerer. Gjør vi jenter det generelt like mye som guttene, noe som jeg antar er de fleste? Redd jeg er i langt mindretall når det gjelder det å onanere. Er det normalt? For gutter er det reine selvfølgen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Onaner når du vil, du trenger da ikke holde følge med gjennomsnittet, ingen holder tellinga på deg.

Vet at mange ungdommer gjør alt for å ikke skille seg ut, men dette blir vel litt ekstremt? :wee:

Endret av Bruktbilen
  • Liker 3
Skrevet
Tror jeg leste ett sted at kun 1 av 4 jenter onanerte.

Høres rart ut, synes jeg.

Men jeg hadde noen venninner som påsto i mange år at de aldeles ikke gjorde slikt.

Jeg tror at det er noe de aller fleste gjør=)

Skrevet

Som det ble sagt av en minister som ble sparket i USA fordi hun fremmet seksualundervisning:

(ca sitat)

"9 out of 10 people masturbate. The rest lie."

Gjør det som føles naturlig. Finnes ikke noe for mye, finnes ikke noe for lite. Bestem selv. :)

• Liker 4
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Du har sammen med hu og hu måtte fingre?

Den var kjip :/

Skrevet

Så når man er i et forhold, så skal man slutte å onanere? Man kan jo ha knallbra sexliv og fremdeles ønske å ta på seg selv.. To vidt forskjellige ting.

• Liker 3
Skrevet

Så når man er i et forhold, så skal man slutte å onanere? Man kan jo ha knallbra sexliv og fremdeles ønske å ta på seg selv.. To vidt forskjellige ting.

Sleger meg på meningen din, sefølgelig kan begge deler være fullt mulig! :)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...