Gå til innhold

Instance> Nexus, utrolig vakkert.


Anbefalte innlegg

Jeg var nettopp innom nexus med min priest, og om Nexus er standarden for hvordan vi kommer til å oppleve ting fremover i denne nye ekspansjonen, blir dette en himmelsk opplevelse.

 

En tur dit anbefales på det sterkeste, med en cola på skrivebordet i tillegg.

 

edit: fikk meg forøvrig 3 upgrades derfra, 1 grønn og 2 blå. Den grønne erstattet en lilla:)

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvilken båt går egentlig til utgard keep? Jeg tok båten fra sw til valerian stronghold, men jeg vil egentlig starte i howling fjord da dette landskapet er mer digg:)

 

 

du mener til Howling Fjord? da kan du ta båt fra tårnet utenfor Undercity, eller ta en båt Fra Borean Tundra til howling fjord, skal gå en mellom de to plassene.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
hvilken båt går egentlig til utgard keep? Jeg tok båten fra sw til valerian stronghold, men jeg vil egentlig starte i howling fjord da dette landskapet er mer digg:)

 

 

du mener til Howling Fjord? da kan du ta båt fra tårnet utenfor Undercity, eller ta en båt Fra Borean Tundra til howling fjord, skal gå en mellom de to plassene.

 

ahh ok takk:) Skal finne den båten fra borean tundra:) Håper jeg får kameratene mine med meg til fjorden:) Hele guildet er jo samlet i Borean:(

Lenke til kommentar

Nå gleder jeg meg sinnsykt til Utgarde keep:) Skal inn der i kveld håper jeg. Kan umulig være vanskelig å få en gruppe til den uansett hva klasse man er. Vi rundet nexus i går med 2 dps warriors og en warrior tank, en shaman og en paladin. Det virker som Blizzard mente det dem sa...at man ikke lenger trenger å ha en "perfekt" sammensetn av klasser for å runde en instanse.

Lenke til kommentar

Nexus var brilliant, musikken fikk meg til tider til å tenke på vandringene i isgrotten i Ocarina of Time. Det aller beste var at hele gruppen min hadde aldri vært der så det ble ingen rush hit så dit av en overhyppa spirrevip av en tank.

 

Men jeg klarte ikke å finne noe gruppe til Utgard, merksnodig nok. Forsøkte i 4 timer i går, fikk tak i 2 medlemmer men fant aldri tak i healer. Rare saker faktisk med tanke på at det er et helt nytt spill. Dog tror forklaringen kan ligge i den horden med Death knights jeg så vandrene over hele Hellfire og Zangar.

 

Men Nexus var en utrolig nydelig dungeon.

Lenke til kommentar

Får se, har ingen items nå som gir +spelldamage samt at jeg utgjør så sinnsvak god DPS nå, fikk en grønn øks som quest reward i northrend og skvat opp fra 227 buffet total DPS til 268 (ifølge Melee seksjonen av char skjemaet). Så kommer vengance 3x i tilegg oppi dette. Tror jeg hadde rundt 280 Dps med grønn øks og lett blanding av grønt/lilla/blått gear, buffet med 3x vengance etc. Utrolig morsomt å DPSen som retri nå faktisk.

 

Men rart egentlig at det er tank/healer mangel i en ny ekspansjon, skulle tro alle hadde interesse å utforske nye instanser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...