Gå til innhold

Endelig slutt på PB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det er jo det flere her sier (ikke nødvendigvis rettet mot deg), at de skulle gitt seg på topp.

Jeg synes de skulle ha gitt seg etter sesong 2. Sesong 2 var kanskje ikke like bra som sesong 1 og det var ikke PB på sitt aller beste, men det var fortsatt jævlig bra og den dro ikke serien ned i gjørma.

 

Siden du er så nøye, la meg reformulere: De skulle gitt seg mens serien var bra.

Lenke til kommentar

Kanskje på tide at de kommer seg ut av alt tullballet en gang for alle?

Har sett på TV3 men har i all hovedsak lastet ned episoder i 720p(av logiske grunner), men i det siste har interessen falt. De tre siste episodene har jeg lastet ned hvis jeg skulle kjede meg ekstremt en dag.

 

Når det gjelder Lost sluttet jeg rett og slett å laste ned for de kom seg jo fa** ikke seg av den øya.

Uansett.. Blir ikke sjokkert om Svein Krogstad og Juni Anker-Hansen dukker opp i PB.

 

Edit: Simpsons er jo veldig populær serie.. rart ikke de blir nevnt i denne "krisen"..

Endret av Xander^
Lenke til kommentar
men synd at dere sier det blir dårligere for hver sesong :(

 

Ikke hør på dem. De som sier det er bare sutrepaver som skal gå motstrøms og syns at en bra serie er dårlig. Akkurat som alle de som hater Lost, selv om de "elsket" sesong 1. Folk som hater noe så snart det blir populært blant flere. Folk som tydeligvis ikke liker å ha serier å se på, som ønsker de er ferdige etter 22 episoder. Ikke hør på dem. Se hele serien selv og gjør deg opp din egen mening.

Lenke til kommentar

Syns det er helt greit den blir nedlagt nå. De har melket denne kuen for lenge. De har haaaaalt ut historien alt for mye. Så nettopp siste episode, og føler liksom ikke at det skjer så veldig mye nytt lenger.

 

Kanskje når de endelig har lagt ned slike serier som sper på med for mye vann, som lost og PB, så begynner serielagerne å tenke litt anderledes.

Lenke til kommentar
Kanskje når de endelig har lagt ned slike serier som sper på med for mye vann, som lost og PB, så begynner serielagerne å tenke litt anderledes.

 

Ja, da begynner de heller å lage såpeserier og sitcoms som har halvparten av kvaliteten til Lost og Prison Break, men som lever 5 ganger lengre. Hurra!

 

Det kommer alltid til å være slikt, uansett om serier som PB legges ned eller ikke. Det er ikke noe poeng i å holde en serie i livet bare på kunstig åndedrett når det allerede er blitt en grønnsak. La noen andre få prøve seg, og klarer de seg ikke noe bedre, blir de bare like dårlige som sitcoms og såpe, ja da slutter også dem å tjene penger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte sesong 3 på DVD for en stund siden. Jeg så den i går. Kom ikke på at serien bare var på 13 episoder.

 

Har ikke sjekka tv.com for ratings (som i terningkast e.l.), men har skrevet mine egne. Sesongen under ett skuffet meg ikke. Det var en god og underholdende sesong og spenningen holdt seg på topp. Jo lengre uti sesongen, jo bedre. Characterene er utrolige. Hvem hater vel ikke Susan/Gretchen? I do!

 

Så nå sitter jeg med god samvittighet for at jeg faktisk har betalt litt tilbake til Prison Break-folka.

 

Om seertallene i USA bestemmer om en serie overlever eller ikke, så ikke skyld på oss nordmenn som har kunnskap nok til å laste ned ulovlig, for vi har ikke så mye vi skulle ha sagt.

 

edit: Glemte å si at det var sykt deilig å se PB med norsk tekst. Verdt alle pengene alene.

Endret av MRN
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke at folk sier at Prison break har tapt seg. Sesong en var klart best, men sesong 2 var også på nesten like bra nivå som sesong 1. Sesong 3 var også noe å skryte av. Og sesong 4 er bra.

 

Noen av dere sier at de skulle stoppa historien i 2ern. Hvordan kan de stoppe en serie som ikke er ferdig? Det blir som å stoppe en film, midt i filmen. Som en sa på forrige side. Sesong 1 handler om å rømme, sesong 2 handler også om å rømme. Bare at de er ute fra fengselet. Og i sesong 3 får vi se hva The company kan. Og i sesong 4 må de sette en stopper for The company.

 

De hadde vært veldig teit om serien skulle stoppet i sesong 2. Feks at de hadde kommet seg til mexico å vært frie. Isteden for å faktisk knekke The company.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...