Gå til innhold

Er disse spillene verdt to nye?


Gal_ape

Anbefalte innlegg

Som student, bruker jeg flittig tilbudet til GameStop og Game om at man selger/leverer inn de spillene man ikke spiller lenger , og kan få enten cash eller bytte det i produkter (får mer verdi for dem da, enn om du velger å ta cash).

 

Game har for tiden et tilbud som går ut på at man leverer inn to spill fra 08 og kan kjøpe mirrors edge + tskjorte for 1kr.

Tenker svært sterkt på å benytte meg av dette tilbudet, men er og utrolig sugen på CoD:WaW.

Så har skrapt sammen de spillene jeg ikke lenger spiller, eller kommer til å returnere til.

Spørsmålet er da om dere tror jeg får nok til CoD:WaW for de resterende spillene, eventuelt så skipper jeg Mirrors Edge.

 

Spillen jeg skal levere inn er:

 

Battlefield: Bad Company (mot M.E)

Burnout Paradise

Crackdown

Dead Rising

Gears of War

Mass Effect (mot M.E)

Rainbow Six Vegas 2

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gears of War får du ikke mer en 10 kr for, uansett.. Min lillebror byttet inn et par spill for meg, forrige Fredag.. Ble rimelig pisst da jeg så på kvitteringen, at han ikke hadde fått mer enn 10kr..Da hadde jeg heller skippet det av prinsipp sak.. Coveret er jo for fanken mer verdt enn 10 kr..

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Gears of War får du ikke mer en 10 kr for, uansett.. Min lillebror byttet inn et par spill for meg, forrige Fredag.. Ble rimelig pisst da jeg så på kvitteringen, at han ikke hadde fått mer enn 10kr..Da hadde jeg heller skippet det av prinsipp sak.. Coveret er jo for fanken mer verdt enn 10 kr..

 

Det er Veldig sant! Syns det er litt råttent av dem at de gir selger så utrolig lite for det, men selv selger det for 199kr.

I det minste kunne man fått f.eks 80 eller 50 kr.

 

Men i tilbudet fra Game trenger bare spillene å være fra 08, uavhengig av pris :D (tror jeg)

Lenke til kommentar
Spar heller opp noen kr. Du kommer til å sitte igjen med angre følelse senere! Bedre med en stor samling enn et par spill og anger!

 

Er ikke enig i det. Foretrekker heller å bytte inn et spill en anser seg selv som ferdig med, og fremdeles få litt penger igjen for det, mens det ennå har noen verdi, fremfor å la det støve ned i hyllen (Med mindre en er en aktiv samler)

Lenke til kommentar
(Med mindre en er en aktiv samler)

 

Good save.

 

Personlig er det i mot min natur å bytte inn spill da jeg liker å ta vare på det jeg har kjøpt.

Eneste spillet jeg har byttet inn, og noensinne kommer til å bytte inn, er uansett Alone in the Dark 4.

 

Samler i hovedsak på spill selv også (Da i hovedsak Limited editions av spill jeg liker). Men om jeg kjøper et spill jeg overhodet ikke kan fordra, så har jeg 3 valg.. 1.) Selge spillet til noen jeg ikke liker 2.)Beholde spillet, og la det støve ned i hylla 3.)Bytte det inn, og få litt igjen for det.. Samme gjelder med spill jeg VET jeg er ferdig med, og ikke ser noen grunn til å beholde.

 

Ja, en taper på sikt, om en skal drive å bytte spillene hos EB Games/Gamestop til en hver tid (10 spill blir til 4.. 4 blir til 2.. 2 blir til et gavekort på 400). Men i realiteten, så blir faktisk EB Games/Gamestop det nærmeste en kommer muligheten til å kunne "leie" spill, her i Bergen. Da er det en trygghet å vite at om en kjøper et skikelig bedritent spill, så har en muligheten til å kunne sitte igjen med 60% av spillets verdi, om en velger å bytte inn snarlig.

Lenke til kommentar

Gamestop tar imot det meste, men er jo sterkt varierende hva du får igjen. Er som tidligere nevnt her liten vits i å selge fra deg et spill for 5-10 kr. Om spillet er så ille kan du heller bruke coveret til noe fornuftig og gi bort plata :p

Endret av Uytrew
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Byttet inn Ninja Gaiden 2 og The force unleashed på Gamestop...

 

Satt igjen med 670kroner. :)

 

Det kjipe er jo at enten må en kjøpe et nytt spill der med en gang, eller så må man trekke fra 20% hvis man skal ha det kontant.

 

Du kan jo få gavekort?

 

var innom gamestop da jeg hadde tenkt til å kjøpe gow 2, fikk 350 for Saints row 2, noe som jeg syns var ganske overprisa (Syns spillet sugde) Men fint for meg, ufint for meg var at jeg var under 18, så fikk ikke med meg noe spill derrifra.

 

Edit: er det noen Game butikker i oslo sentrum?

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...