Gå til innhold

Er disse spillene verdt to nye?


Gal_ape

Anbefalte innlegg

Byttet inn Ninja Gaiden 2 og The force unleashed på Gamestop...

 

Satt igjen med 670kroner. :)

 

Det kjipe er jo at enten må en kjøpe et nytt spill der med en gang, eller så må man trekke fra 20% hvis man skal ha det kontant.

 

Du kan jo få gavekort?

 

var innom gamestop da jeg hadde tenkt til å kjøpe gow 2, fikk 350 for Saints row 2, noe som jeg syns var ganske overprisa (Syns spillet sugde) Men fint for meg, ufint for meg var at jeg var under 18, så fikk ikke med meg noe spill derrifra.

 

Edit: er det noen Game butikker i oslo sentrum?

Fikk ikke med deg spill?

 

Jeg har hørt at man må være 18 for å få kontant, men man kan jo få seg spill uansett alder?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Byttet inn Ninja Gaiden 2 og The force unleashed på Gamestop...

 

Satt igjen med 670kroner. :)

 

Det kjipe er jo at enten må en kjøpe et nytt spill der med en gang, eller så må man trekke fra 20% hvis man skal ha det kontant.

 

Du kan jo få gavekort?

 

var innom gamestop da jeg hadde tenkt til å kjøpe gow 2, fikk 350 for Saints row 2, noe som jeg syns var ganske overprisa (Syns spillet sugde) Men fint for meg, ufint for meg var at jeg var under 18, så fikk ikke med meg noe spill derrifra.

 

Edit: er det noen Game butikker i oslo sentrum?

Fikk ikke med deg spill?

 

Jeg har hørt at man må være 18 for å få kontant, men man kan jo få seg spill uansett alder?

 

Dårlig formulert ifra min side, fikk ikke tatt med meg gears 2, fordi jeg er under 18.

Som du sier, du kan ikke få kontant hvis du er under 18 eller.

Lenke til kommentar
Byttet inn Ninja Gaiden 2 og The force unleashed på Gamestop...

 

Satt igjen med 670kroner. :)

 

Det kjipe er jo at enten må en kjøpe et nytt spill der med en gang, eller så må man trekke fra 20% hvis man skal ha det kontant.

 

Du kan jo få gavekort?

 

var innom gamestop da jeg hadde tenkt til å kjøpe gow 2, fikk 350 for Saints row 2, noe som jeg syns var ganske overprisa (Syns spillet sugde) Men fint for meg, ufint for meg var at jeg var under 18, så fikk ikke med meg noe spill derrifra.

 

Edit: er det noen Game butikker i oslo sentrum?

Fikk ikke med deg spill?

 

Jeg har hørt at man må være 18 for å få kontant, men man kan jo få seg spill uansett alder?

 

Dårlig formulert ifra min side, fikk ikke tatt med meg gears 2, fordi jeg er under 18.

Som du sier, du kan ikke få kontant hvis du er under 18 eller.

Rimelig teit de bak kassa hvis de ikke lar deg kjøpe et spill...

Jeg kjøpte GoW1 på GameStop, og ingen stoppet meg. Eneste gangen noen har spurt om alder var når jeg kjøpte 1.6 på Spaceworld. Den butikken boikottet jeg fra da av, og nå finnes den ikke lengre... :p

 

Men aldersgrensa der er jo bare anbefalt. Det er jo ikke noen lover som sier at det ikke er lov til å selge spill til noen som er under aldersgrensa (slik det er med tobakk og alkohol).

Lenke til kommentar
Men aldersgrensa der er jo bare anbefalt. Det er jo ikke noen lover som sier at det ikke er lov til å selge spill til noen som er under aldersgrensa

 

Men det er heller ingen lover som sier at man skal gi blanke f i det, det er helt og holdent opp til butikken/kjeden å avgjøre om de selger til mindreårige eller ikke.

Det er ikke alltid like morsomt å få besøk av en illsint mor som lurer på hvorfor i huleste man har solgt GTA IV til en mindreårig gutt..

 

Derfor sikrer mange seg slik at de har sitt på det rene i en eventuell debatt/kontrovers, jeg vet jeg hadde gjort det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...