Gå til innhold

Han er tilbake

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott. Trenger nytt abonnement (samt ny mobil, men det er en helt annen sak) som helst skal være billig.

Krysse fingrene for at det faktisk blir Norges billigste, da. :)

Skrevet (endret)

Morsomt :)

Blir spennende og se om Vidar Vollvik igjen klarer og gjøre sukse på dette. Konkuransen blir vel bare hardere og hardere, så nye operatører er altid velkommen.

Endret av Dain Bramaged
Skrevet

moshpit: Det er fortsatt store skjevheter i hvor mange kunder de ulike operatørene har. Jeg nekter å tro at den skjevheten er begrunnet i at den største operatøren gir mest for pengene. Med andre ord er det bare en fordel at det kommer flere operatører som kan spise av markedsandelen til giganten.

Perfekt konkurranse oppnår man aldri, men bedre konkurranse er det faktisk ganske stort potensiale for ennå.

Skrevet (endret)
Fantastisk namn. Først sjakk, nå ludo.

Eg venter heller til Monopol.

Fjern eller?  :!: Monopolselskapet er jo det elste av alle .... TELENOR.

Er det bare jeg som synes dette er ironisk og latterlig? Vidar: "Faan, æ angre på at æ sælt mobilsælskape mett." Chess: Fåkke kjøpe oss tilbake. Fuck off. Vidar: A mor sa no bestaindi at æ skoill spar (ref. Trønder-Avisa tidligere i år!), så no får æ ta sparpængan å start på nytt. Ludo skae heit! Ludo e bra på høtta å det!

Endret av JKJK
Skrevet

Er det bare jeg som synes dette er ironisk og latterlig? Vidar: "Faan, æ angre på at æ sælt mobilsælskape mett." Chess: Fåkke kjøpe oss tilbake. Fuck off. Vidar: A mor sa no bestaindi at æ skoill spar (ref. Trønder-Avisa tidligere i år!), så no får æ ta sparpængan å start på nytt. Ludo skae heit! Ludo e bra på høtta å det!

Skjønner ikke at alle tror han heter Vidar....Han heter Idar Vollvik!

Gjest Slettet-376f9
Skrevet
Idar Vollvik vil igjen inn i mobilen din.

Les mer

Det blir vel det vanlige mølet. Lokkepriser på tale og sms, og brutal overprising av spesialnummer.

Skrevet

Nei eg er klar over at Telenor hadde monopol før.

Eg berre spøkte. :p

Skrevet (endret)

Symbian_Pro: Du har feilsitert meg. :dremel:

Fram med tannlegeboret (Sketch av Rolf Wesenlund og Harald Eide Steen)

ah njei .. lja Ljudo

Endret av G
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...