Gå til innhold

Zombier på krigsstien (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Prøvde demoen og er godt fornøyd. Valve leverer igjen!

 

Grafikken er bra og ikke full av "clutter". Ytelsen er strålende.

Co-op er noe vi burde ha mye mer av og derfor er Left 4 Dead midt i blinken. Grei AI på teammates i singleplayer.

Skytingen likte jeg godt.

AI og "the director" gjorde virkelig spillet til noe mer enn vanlige zombie spill. Liker følelsen det gir når du går i en trang gang og det plutselig strømmer zombier fra enden av den.

 

Det eneste jeg ikke helt likte var servervalg systemet.

 

 

Dette var flotte greier og det skal preloades så snart jeg får penger over på trege paypal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du synes grafikken er grumsete kan du jo prøve å sette "grain" slideren i graphics settings ned.

 

Spillet legger også på filtre for å gjøre ting mer spooky etc til tider.

 

---

 

Jeg digger spillet.

 

Det er som tidligere nevnt på høyere vanskelighetsgrader det virkelig skinner. Man må dø noen ganger før man kommer i mål, kjenne panikken av å være siste på laget når en tank har utradert alle de andre og kommer løpende mot deg. Oppleve frustrasjonen når du som siste overlevende blir tatt av en smoker i det du var et sekund unna å revive en kamerat.

 

Spillet serverer så mange intense... og dette er bare på to små maps. Fullversionen tror jeg kommer til å spilles lenge i dette huset.

 

Ser også for meg at dette kommer til å være en lan favoritt i mange år framover. Spessielt på små hjemme-lan.

Endret av Dipso
Lenke til kommentar
Samme problemet som Iglooo =S

 

Fant ut hva det var, Eset (aka NOD32) som utgjorde feilen.

 

På hvilken måte da? har selv NOD32 og har fått dette helt fint til.

 

Må innrømme at spillet ikke holdt helt mål, men håper at fullversjonen blir bra!

Grafikken var ganske bra, men ikke noe bedre enn det! Synes half life 2 ble seende finere ut, men det har nok mest med omgivelsene å gjøre med tanke på at L4D skal ha en heller dyster omgivelse:P

Måten våpenet fungerte på var helt ok, for min del noe som kunne ha vært litt bedre...

Men dette spillet vil nok alikevel bli en slager på lan :yes:

Lenke til kommentar
Det eneste som trekker litt ned er Smoker-zombiene som er litt slitsomme.

 

Bare vent til du spiller mot menneskestyrte super-zombier du ._.

Det frister ærlig talt veldig lite :)

Poenget med zombier er at de skal være dumme men angripe i store mengder. Mennesker er bare 4 men tenker og er organisert, det er deres fordel. Hvis zombiene er menneskestyrt mister spillet hensiktet sitt etter min mening.

Lenke til kommentar
Synes demoen var rett og slett dårlig

Grafikken var jo helt grumsete på min monsterpc :(

Source enginen synes jeg er så stygg altså!

 

Eneste som var bra det fløyt bra men det har ingenting og si når grafikken ikke holdt mål :nei:

 

Vil si det dårligste grafikken jeg har sett i 2008 ja

Og gameplayet har jeg sett før, og Dead Rising er bedre en dette på alle områder, både grafisk og gameplay...

 

Styrer unna ;)

 

Du hadde vel på Movie Grain, tenker jeg. Du kan justere dette i Video Options. Og spilte du Co-Op? Selv synes jeg det er fantastisk. Og jeg tror du har litt vel høye krav til grafikk, ikke alle spill er som Crysis.

Endret av Jesusball
Lenke til kommentar
Det eneste som trekker litt ned er Smoker-zombiene som er litt slitsomme.

 

Bare vent til du spiller mot menneskestyrte super-zombier du ._.

Det frister ærlig talt veldig lite :)

Poenget med zombier er at de skal være dumme men angripe i store mengder. Mennesker er bare 4 men tenker og er organisert, det er deres fordel. Hvis zombiene er menneskestyrt mister spillet hensiktet sitt etter min mening.

Det som er så greit er at det blir valgfritt.

 

Men jeg må si meg enig. Det store med zombie spill er mange dumme fiender som ikke ønsker annet enn å spise deg. En zombie som legger planer og har andre mål enn mat (score) blir liksom litt feil.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...