Gå til innhold

Noen som har vært selger i Sector Alarm?


Windoge

Anbefalte innlegg

Saken er bare at man risikerer å jobbe hele dagen, men står igjen med en dagslønn på null kroner. Man tjener kun på provisjon, så man er helt avhengig av å få solgt varene. Såvidt jeg har skjønt det er dette dørsalg, med andre ord en god måte å irritere folk på. Tror ikke man skal lete lenge før man finner noe bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg var på intervju for denne jobben sa intervjueren at det var 60 søkere. Det var 4-5 stykker som ble ansatt, deriblant meg (men slutta etter veldig kort tid, avdelingen ble plutselig nedlagt igjen, helt useriøst). I ettertid er jeg rimelig sikker på at påstanden om 60 søkere var blank løgn, fordi et par av de som ble ansatt ville havnet nederst i søkerbunken om jeg hadde sortert den. Husk at intervjuerne er eller har vært selgere med gode resultater. For å få gode resultater i Sector må du være kynisk og flink til å overtale folk som ikke trenger alarm.

 

Noen tjener gode penger på dette, men det er nok et fåtall. Du finner nok fort ut om det er noe for deg eller ikke.

Lenke til kommentar

Ville heller søkt alarmmontør hvis jeg hadde vært deg :)

 

Har en kompis i S-A som får provisjon per alarm han monterer, samt ekstrautstyr han selger, men også en liten fast lønn så vidt jeg vet.

 

Han monterer svært kjapt og kom veldig inn i gamet og ligger på rundt 600k i året med 8-16 jobb, firmabil og gode avtaler på fritiden.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har sliti lenge med å finne jobb, så om jeg ikke tar den så kommer jeg sikkert bare til å sitte hjemme resten av året. Spørsmålet blir vel om det er verdt det å prøve å jobbe der, isteden for å ikke jobbe, så kan jeg vel quit'e den om det går dårlig? :hmm:

Fikk du jobben eller? Hvis ja, hva mener du om stillingen? Jeg var på jobbintervju angående en promotør-jobb.

Er det noen som kan komme med sine erfaringer omgående slike jobber? Hvor ligger vanskelighetsgraden når det gjelder å selge produkter? Selger dere mange goder?

Endret av Rob92
Lenke til kommentar

Jeg søkte stilling som promotør. Innenfor denne jobben står du sammen med 3-4 andre kolleger på kjøpesentrer, flyplasser etc. Dette er en mye mer effektiv form for markedsføring, da det er mange kunder som går forbi. Er det ikke noen som er eller har vært promotør? Forventer en telefon fra sjefen i løpet av morgendagen. Håper virkelig jeg får jobben. Hadde ikke vært en dårlig ide å prøve seg som selger.

Lenke til kommentar

Det trenger ikke å stemme. Selskapet jeg søkte jobb i tilbyr fastlønn og provisjon. Selger man litt hver dag, så kan man vente seg en saftig lønn. På den andre siden kan det være at det er umulig å selge produkter. Skal i vertfall prøve meg å se hvordan salgene går og hva gjennomsnittslønnen ligger på. Er jeg ikke fornøyd sparker jeg meg selv :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...