L4r5 Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 (endret) Andre steder jeg har vært så har jeg opplevd at man får en hake ved siden av PM-er man har svart på. Dette savner jeg på dette forumet. Hadde vært ypperlig. Får til tider en del PMs og er ikke bestandig jeg rekker å svare på alle. Derfor hadde det vært en stor hjelp med et slikt visuelt hjelpemiddel til å holde oversikten med. Er dette noe som hadde vært mulig å implimentere? Endret 11. november 2008 av L4r5
Habitats Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Støttes! Dette burde ikke være så alt for vanskelig å implementere så vidt jeg vet.
Skagen Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Jeg ønsker meg også litt bedre søkemuligheter i PMer, spesielt utboksen. Hadde vært kjekt å kunne søkt etter f.eks et brukernavn og fått opp alle PMene jeg har sendt til vedkommende.
Hrodebert Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Hadde vært kjekt å kunne søkt etter f.eks et brukernavn og fått opp alle PMene jeg har sendt til vedkommende. Ja! Blir fort mye rot i PM mappene
Dotten Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 (Automatisk svar) Tråden flyttes til forumet for tekniske problemer og/eller ønsker.
Anbefalte innlegg