Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Søte ting å si til kjæresten?


Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke du burde smøre på med masse teite sjekkereplikker!

 

Men prøv å vis hva du føler for henne ved å gjøre små ting.. Som å ta på henne uten at det er noe seksuelt: feks masser henne litt mens dere ser på film, når dere går et sted hvor det er litt trangt (feks på vei ut fra kino) ta armen din på ryggen/hoften hennes.. Bare så små ting gir varme følelser:)

 

Og ikke minst; gi komplementer! Både om utseendet og personlighet, men vis at du mener det! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Wanna sit on my lap and see what pop's up?". Ikke! Ikke dra replikker.

Pssh, når man kjenner hverandre, vært sammen i et år som TS her, er jo sånt bare morro.

 

Jeg kan fint si til min daværende dame "Kom å sett deg på fanget så ser vi hva som dukker opp", "Er du vegetarianer eller er det mulig å lure inn et lite kjøttstykke?" osv.. Men det er jo ikke for å sjarmere eller gi kompliment akkurat, bare en spøk, evt. spøkefull måte å invitere til kos.

Å bite henne i rumpa derimot, det er et kompliment jeg bruker ofte :D

Lenke til kommentar
Si hva du føler, men prøv å unngå "nei-ord" som 'jævlig'.

 

'Herregud hvor fin du var i den toppen der' er bedre enn 'Fy faen, nå så du jævlig deilig ut'

 

Hvorfor tror du det er noe galt i å si faen og jævlig? Jeg vil tro det gjerne er mer motsatt.

 

Har sikkert noe med en eller annen forskrudd religion å gjøre...

 

For min egen del sier jeg ALDRI "Herregud" i noen sammenheng. Jeg sier Satan, Faen, Jævla, og Helvete riktignok.

Lenke til kommentar
Si hva du føler, men prøv å unngå "nei-ord" som 'jævlig'.

 

'Herregud hvor fin du var i den toppen der' er bedre enn 'Fy faen, nå så du jævlig deilig ut'

 

Hvorfor tror du det er noe galt i å si faen og jævlig? Jeg vil tro det gjerne er mer motsatt.

 

 

Si hva du føler, men prøv å unngå "nei-ord" som 'jævlig'.

 

'Herregud hvor fin du var i den toppen der' er bedre enn 'Fy faen, nå så du jævlig deilig ut'

 

Hvorfor tror du det er noe galt i å si faen og jævlig? Jeg vil tro det gjerne er mer motsatt.

 

Har sikkert noe med en eller annen forskrudd religion å gjøre...

 

For min egen del sier jeg ALDRI "Herregud" i noen sammenheng. Jeg sier Satan, Faen, Jævla, og Helvete riktignok.

 

Det er fullstendig åpenbart at det er negativt, hvertfall om man har et minimum av språkkunnskaper.

Er helvete en positiv plass? Er djevelen en positiv figur? Nei. Så å si "dette var jævla god mat" eller "du er helvetes søt" er fullstendige selvmotsigelser.

For ikke å snakke om hvor harry det er, og generelt hvor dårlig språk det er å bruke det i sammenheng med "søte" beskjeder.

Vær så snill å ikke si "Du er så jævla fin". Si heller "Du er usedvanlig vakker!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...