Gå til innhold

sett et spøkelse før? sett noe skummelt? noe som strider mot alle odds? fortell!


andri2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett mye rart! Men ingenting som vil overbevise noen desverre.

Jeg tror på ånder og spøkelser.

 

Det gjør livet så JÆVLIG mye mer interessant.

Folk som ikke tror på noe som helst må ha det litt kjedelig hmm

 

 

Jeg tror på ånder og spøkelser.

 

Jeg tror på ånder og spøkelser.

 

Jeg tror på ånder og spøkelser.

 

Jeg tror på ånder og spøkelser. FTW FTW

 

(Ja jeg er seriøs faktisk! :wee: )

 

Jeg skal prøve litt spiritisme alene på rommet igjen nå, gjør det bare for nysgjerrighetens skyld. Kanskje det skjer noe! Hvis det gjør det, kommer livet til å gi fullstendig mening, og jeg kan ha det jævlig bra resten av livet.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Hmm, hva skjer når noen dør egentlig?

Det blir vel noen nye forgreninger i den 5. dimensjon, siden det er aldri 100% sjanse for å dø av noe.

 

Så det vil si at personen lever videre i andre tidslinjer.

Kanskje det skapes et ormehull når noen dør, som linkes til disse tidslinjene.

 

Kanskje hvis man står på riktig sted til riktig tid så vil man se eller høre gjennom dette ormehullet.

Da er det mulig at det ser og høres temmelig rart ut.

 

 

Blæ, denne teksten ble absolutt ikke som tankene i jeg hadde i hodet.

 

 

EDIT:

Forresten, hvis det skulle bli skapt ormehull når man døde, så ville det blitt skapt ormehull når man kastet mynt eller krone, så bare glem det jeg skrev.

 

Eller kanskje man kan definere "sjelen" som noe som kunne lagd et ormehull hmm.

Men vil si at om man dør eller ikke, er det samme som mynt eller krone foreløpig, sånn helt vitenskapelig sett.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

hehehehe! ja! ormehull! og femte dimensjonen!! sannsynligvis ganske heavy linking til de andre tidslinjene, ja..

 

kanskje du skal slutte å tenke så jævli mye på den saken der, for uansett hva du sier, blir det ikke logisk.

 

Og sist, men ikke minst; hold deg til ole brum og vennene hans i hundremeterskogen neste gang du leser bok.

Lenke til kommentar
Har sett mye rart! Men ingenting som vil overbevise noen desverre.

Jeg tror på ånder og spøkelser.

 

Det gjør livet så JÆVLIG mye mer interessant.

Folk som ikke tror på noe som helst må ha det litt kjedelig hmm

 

 

Jeg tror på ånder og spøkelser.

 

Jeg tror på ånder og spøkelser.

 

Jeg tror på ånder og spøkelser.

 

Jeg tror på ånder og spøkelser. FTW FTW

 

(Ja jeg er seriøs faktisk! :wee: )

 

Jeg skal prøve litt spiritisme alene på rommet igjen nå, gjør det bare for nysgjerrighetens skyld. Kanskje det skjer noe! Hvis det gjør det, kommer livet til å gi fullstendig mening, og jeg kan ha det jævlig bra resten av livet.

enig med deg , men spiritse? hva er det ? folk som ikke tror på noe må ha det kjedelig , og jeg tror at min døde far er ved min side nå
Lenke til kommentar
hehehehe! ja! ormehull! og femte dimensjonen!! sannsynligvis ganske heavy linking til de andre tidslinjene, ja..

 

kanskje du skal slutte å tenke så jævli mye på den saken der, for uansett hva du sier, blir det ikke logisk.

 

Og sist, men ikke minst; hold deg til ole brum og vennene hans i hundremeterskogen neste gang du leser bok.

LOL du trenger ikke bry deg om det jeg sier. Jeg prøver jo ikke å provosere noen. Wtf. :p

 

Faen hvor utrolig latterlig det er å si "De som ikke trur på noe må ha det kjedelig." Jeg klarer da å more meg uten å måtte tru på alle mulige tusser og troll.

Er det så latterlig å håpe på at vi ikke er tilfeldige? Hvis vi virkelig er tilfeldige vil det si at kjærlighet bare er en kjemisk reaksjon i kroppen som ikke behøver å bety en dritt. Da hadde ikke jeg orket å leve lenger hvertfall.

 

Kjedelig var kanskje litt feil ord å bruke men... Ønsker bare at det skal finnes noe annet i verden. Håper på at vi ikke er tilfeldige.

 

 

</ku-ost>

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Har alltid hatt lyst til å se noe overnaturlig, men aldri sett noe. Jeg ønsker å tro på det, men får det ikke til uten å ha noe å backe opp troen på det overnaturlige med så.

Altså har jeg aldri sett noe. Bruttern hevda han så noe en gang vi var ute i et gammelt hus og lekte. Han begynte å gråte og løp hjem, så kan jo godt hende jeg bare har vært uheldig som ikke har sett noe enda.

Lenke til kommentar

Tja....har sett en UFO en gang etter en fotball kamp, så den i ti sekund før jeg ble blendet, og den forsvant. Så jeg tror ihvertfall på aliens.

 

Spøkelser tror jeg også på fordi et hus jeg bodde i før, gikk det noe på loftet. Også dunket det visst hardt i veggen til broren min (ikke samebror) fra mitt rom. Da han kom inn lå jeg og Samebror og sov godt. Så spøkelser finnes også.

 

Så ja, jeg tror på overnaturlige ting ;)

Lenke til kommentar
Faen hvor utrolig latterlig det er å si "De som ikke trur på noe må ha det kjedelig." Jeg klarer da å more meg uten å måtte tru på alle mulige tusser og troll.

Er det så latterlig å håpe på at vi ikke er tilfeldige? Hvis vi virkelig er tilfeldige vil det si at kjærlighet bare er en kjemisk reaksjon i kroppen som ikke behøver å bety en dritt. Da hadde ikke jeg orket å leve lenger hvertfall.

 

Kjedelig var kanskje litt feil ord å bruke men... Ønsker bare at det skal finnes noe annet i verden. Håper på at vi ikke er tilfeldige.

 

 

</ku-ost>

Du tenker for mye! Du er like ubetydelig som bakteriene på huden, du er så latterlig liten og ubetydelig at man nesten ikke skulle tro at det går.

 

Edit: Du av 500 millioner sædceller i den ejakulasjonen fikk leve. Hvis alle som hadde hatt potensiale til å leve fikk det hadde vi utnumerert sankornene i Sahara for lenge siden. Og du sutrer! Vær heller glad for at du FÅR leve, at du FÅR gjøre alt du gjør, istedet for å sutre over ting du aldri får. Du ble til og med født i Norge! Det er som å vinne jackpot i lotto og bli skuffa når V75'en ikke tikker inn.

 

Trasige mennesker.

Endret av Frohman
Lenke til kommentar
Faen hvor utrolig latterlig det er å si "De som ikke trur på noe må ha det kjedelig." Jeg klarer da å more meg uten å måtte tru på alle mulige tusser og troll.

Er det så latterlig å håpe på at vi ikke er tilfeldige? Hvis vi virkelig er tilfeldige vil det si at kjærlighet bare er en kjemisk reaksjon i kroppen som ikke behøver å bety en dritt. Da hadde ikke jeg orket å leve lenger hvertfall.

 

Kjedelig var kanskje litt feil ord å bruke men... Ønsker bare at det skal finnes noe annet i verden. Håper på at vi ikke er tilfeldige.

 

Og når sa jeg noe om at det er latterlig å håpe/tru at det finnes et liv etter døden og at vi mennesker ikke bare er tilfeldige? Det skal selvfølgelig være lov å ha sine teorier og håp om hva som kommer til å skje, men skal da faen ikke begynne å "kritisere" (eller hva nå jeg skal kalle det) alle de som velger å ikke tru på noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...