Gå til innhold

Noen som har mottat sendingsbekreftelse på forhåndsbestilling?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære kunde !

Det har kommet en pakke til deg fra ELKJØP STORMARKED LØRENSKOG

Den kan hentes på postkontor MIX SCENE 1 VIDEOVERDEN

Denne e-posten fungerer som hentemelding. Ta den med til postkontoret når du skal hente pakken.

Vær oppmerksom på at du ikke får noen hentemelding i postkassen

12.11.08 08.33 ANKOMMET POSTKONTOR 4078 STAVANGER (MIX SCENE 1 VIDEOVERDEN)

11.11.08 09.43 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 4068 STAVANGER

10.11.08 20.46 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO

HAHA YES, GJETT HVEM SOM BLE GLAD NÅ, woot woot

1 STK wrath CE.

Skrevet

Gleder meg som en unge selv nå, posten kommer somregel i 12 tida i postkassa så det blir småjogging hjem i pausa på jobben ;D Så skal jeg ta med spillet overalt, kose med det, kanskje bre over det om det fryser, er litt kaldt på jobb for tiden.

Skrevet (endret)
Vel, du VAR jo sur, men så forsvant det? :p - ser at du bor i steinkjer, det betyr at pakkene ble sendt avgårde mandag morgen :).

Jeg VAR sur ja for jeg fikk aldri no bekreftelse på at de hadde sendt pakka. Bare bekreftelse på at orderen var registrert :) Men nå har jeg jo pakka på posten så jeg skal i vei og hente den etter jobb :D !

Lookie:

12.11.08 08.05 VARSEL SENDT

12.11.08 07.44 ANKOMMET POSTKONTOR 7701 STEINKJER

11.11.08 09.10 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 7007 TRONDHEIM

10.11.08 20.46 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO

Endret av Mikkel™
Skrevet
han har sikkert bestillt CE, den sendes som pakke og ikke brevpost

har bestillt collecters her og :S

Samme her, bestilt CE fra platekompaniet, men ikke fått noe sporingsnummer. Men har fått mail om at den ble sendt på mandag så velger jeg å tro på det.

Skrevet

like greit å gjøre det nå mens serverne er nede ;) account update sida er også oppe...om den faktisk er funksjonell ville det kanskje hvert en ide å upgradea før ikveld når den garantert kommer til å være treig som fy :p

Skrevet
like greit å gjøre det nå mens serverne er nede ;) account update sida er også oppe...om den faktisk er funksjonell ville det kanskje hvert en ide å upgradea før ikveld når den garantert kommer til å være treig som fy :p

Tror jeg venter til noen andre har prøvd det ut, ellers så får jeg vel ikke logga på vanlig TBC etter oppgradering kansje...

Skrevet (endret)

Bestilte Wotlk CE fra cdon.no. Fikk melding om at pakken var sendt tirsdag morgen, og fikk svar fra kundeservice at den faktisk var sendt mandag.

fra sende-eposten: "Merk at om du får et sporingsnummer kan det ta noen dager før nummeret er aktivert på posten.no, da pakken sendes fra lageret i Sverige. "

I dag onsdag har posten.no enda ikke registrert sporingsnummeret. Er dette normalt? Jeg bor i Stavanger. Når pakker blir sendt fra sverige, går de direkte til Stavanger, eller går de gjennom Oslo?

Endret av Kjstokka
Skrevet

Arg!

PlayX har ikke sporing på sine pakker iom at de blir sendt som brev-post...

Vet ikke hva som er best: Og ikke vite hvor pakken er slik at jeg kanskje for en meget positiv overaskelse når jeg kommer hjem fra jobb, eller og vite hvor pakken er så jeg vet sånn ca når jeg får den :ermm:

Skrevet
går nok gjennom oslo :/

lurer på hvordan det går med platekomopaniet sine pakker, fint om dere som har bestillt fra dem sier ifra her om det kom noe i dag. :)

Var det jeg trodde. Derfor synes jeg det er merkelig at den ennå ikke har nådd Oslo en gang.

Noen som har fått pakken sin fra cdon.no eller i det minste fått en registrering på sporingsnummeret?

Skrevet

Kamerat av meg bestilte og betalte for 2 Collector's på Elkjøp for månedsvis siden. Han henta pakka i dag. Fikk 2 vanlige. Blir spennende å se om dette er forklaringen på hvorfor Elkjøp har så mange "Collector's Editions" :p

Skrevet (endret)
Kamerat av meg bestilte og betalte for 2 Collector's på Elkjøp for månedsvis siden. Han henta pakka i dag. Fikk 2 vanlige. Blir spennende å se om dette er forklaringen på hvorfor Elkjøp har så mange "Collector's Editions" :p

De antok at noen sikkert samlet på vanlige eksemplarer. Derfor samler-utgave:P

Hvis elkjøp ikke har flere CE igjen, synes kameraten bør kreve at elkjøp kjøper han en utgave av qxl. Det er rett og slett uakseptabelt.

Endret av Kjstokka
Skrevet

oi den er sur! :S

Skrevet

oi den er sur! :S

Yup. Så, i den forbindelse. Noen som vet om nattåpne butikker i Trondheim kommer til å selge Collector's editions? Isåfall tar jeg vel turen nedover i ti-elleve-tida i kveld. Eller er løpet kjørt for vår del hvis vi både vil ha CE og spille på releasedagen?

Skrevet (endret)

Vel pakka mi fra elkjøp skal inneholde _en_ collectors edition PLUSS at den veier 2.4 Kilo :ph34r: tviler på at en normal versjon veier så mye :p

Produkt SERVICEPAKKE

Vekt 2,4 kg

Volum 10,8 dm3 (41x33x8 cm)

Prisgrunnlag 2,4 kg

Endret av Mikkel™
Skrevet

Da sjekket dama postkassen i dag tidlig å der lå det en kopi av World of Warcraft: Wrath of the lich king Standard Edition, sendt fra Platekompaniet i går :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...