bandreas Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Lasta akkurat ned Zelda: OoT. Det slår alt. For meg den absolutt beste soundtracken. Er en del fler som har nevt det spillet og, så jeg er vel ikke helt på jordet
Hanzi. Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 World of Warcraft musikken er klart best:) Her er en av de jeg liker meget godt!
Isbilen Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 (endret) Litt ammatør at ikke Interstate 76 er representert, men det skal jeg gjøre noe med. Endret 25. februar 2009 av Isbilen
MPC Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Musikken frå Empire Total War demoen er ganske bra
Patney Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Chrono Trigger har noe av den mest engasjerende musikken jeg har hørt ever. Fikk endelig runnet det her om dagen
Alkjeks Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Noen side som selger spill musikk cder? kunne tenkt meg foreksempel Resident Evil, musikken som er i spillet. Amazon.co.uk selger soundtracks, men jeg vet ikke om flere. Kanskje noen andre vet?
Patney Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Noen side som selger spill musikk cder? kunne tenkt meg foreksempel Resident Evil, musikken som er i spillet. Amazon.co.uk selger soundtracks, men jeg vet ikke om flere. Kanskje noen andre vet? http://www.play-asia.com/paOS-14-71-n9-49-en.html
Senyor de la guerra Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 (endret) Denne er fantastisk. <object width="425" height="344"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> Endret 26. februar 2009 av runesole
Senyor de la guerra Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Denne er fantastisk: skru opp volumet og se hele
Patney Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 . Rett og slett EPISK. Fuck you. Dette er tusende gang denne sangen får meg til å cumme!
Liquidant Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Musikken i Metal Gear Solid 4 satt stort inntrykk på meg. Det hjalp virkelig på helhetsopplevelsen av dette fantastiske verket.
Patney Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Se filmen hos Youtube <3 Ah... Minner... Elsker den sangen sykt. Stemningsfull. Et av de beste spill EVURR
zlpw0ker Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 redigerer min andre post jeg. jeg begynner med ff7: Aerith Theme(fikk meg serr til å gråte ved sephiroth scenen),Boss battles,Jenova theme,Sephiroth theme og når du tar teamet til sephiroth. ff9: terra Theme ffx: Hymn themes, To Zanarkand, og noen deler av jecht themen. zelda NES: Legend of Zelda theme 8bit Donkey Kong SNES: Donkey Kong theme Ducktales ofc Megaman 1: themen ofc fra starten av. min favoritt komposer: Nobuo Uematsu: han er bare legenden,det er ingen themes som er bedre enn han lager for ff serien.
Dracoknight Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Golden Sun 2 Intro Theme Golden sun 1 Battle Theme Chrono Trigger 600 A.D Theme Chrono Trigger Frogs Theme Chrono Trigger Cronos Theme Final Fantasy 6 Prolounge Theme Final Fantasy 6 Terras Theme Final Fantasy 6 Shadows Theme Og mange fler i samme katagori...
Allt í lagi Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Killzone, Killzone: Liberation og Killzone 2 har endel fantastiske, episke låter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå