Gå til innhold

Guitar Hero World Tour(4) på PC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet
Anbefaler ikke og kjøpe Xbox. Min ble ødelakt uten grunn, fikk en "Red ring of death" så kvellet den bare. 1 års garanti. Drittboks.

Imponerande å putte så mykje vrøvl inn i eitt innlegg.

Du har 3 års garanti mot Red ring of death. På resten av konsollen har du 2 års garanti og 5 års reklamasjonsrett.

Om GH:WT kjem til PC veit me ikkje, eg ville tippa nei, men det vil vise seg. Spel kjem normalt på konsoll ei stund før det kjem på PC. Eg har prøvd GH3 på PC og synest ikkje ytelsen var noko å skryte av. Sånn sett er Xbox ein mykje betre plattform å spele på.

Får du med deg GH2 og GH3 samtidig så har du mykje moro i vente. :)

Skrevet (endret)
Anbefaler ikke og kjøpe Xbox. Min ble ødelakt uten grunn, fikk en "Red ring of death" så kvellet den bare. 1 års garanti. Drittboks.

Imponerande å putte så mykje vrøvl inn i eitt innlegg.

Du har 3 års garanti mot Red ring of death. På resten av konsollen har du 2 års garanti og 5 års reklamasjonsrett.

3 år?! De sa 1 år til meg når jeg kjøpte den på Spaceworld. Og jeg er en Anti-microsoft person så ja jeg legger til mye dritt :p

Endret av Gunpig
Skrevet (endret)

2 års garanti har det alltid vore, men når RROD-problemet vart kjend utvida dei den til 3 år, men som sagt kun for RROD. Andre feil har 2 år.

Endret av Zeph

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...