Gå til innhold

Tilbudet fra Microsoft til Arcade-eiere


TMB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er litt keen på å kjøpe en 360 da de har f.eks. Halo 3 som jeg ikke får spilt på PS3. Er det noen baksider med Xbox Arcade? Hva er forskjellen på den og premium? (979 er jo skambillig da, er det ikke?)

 

Forskjellen er, som tidligere nevnt i tråden, at den ikke har HDD, ikke medfølger headsett, og visse kosmetiske forskjeller. Jeg kjøpte selv en arcade for å supplere PS3en, og er dritfornøyd (selv om Halo3 var en kjempeskuffelse for meg).

Lenke til kommentar

jeg var ute og kjøpte 2 xbox spill til min xbox 360 arcade. vel hjemme puttet jeg den ene (omnimusha) inn i xboxen og fikk melding om jeg må ha hdd for å spille gamle xbox spill. sorry for å være noob men, wtf!?

lurer på om ms kjører samme strategi som apple. at man må ha det ene for å gjøre det andre og det for å spille det osv. what bullshit

 

og værst av alt er at man kan ikke bare kjøpe en vanlig sata 300 eller ide disker til 1,5 terabyte heller vettu, man må ha den jævla forbanna dyre hdd til ms som har så vidt nok plass.

 

jeg føler meg eid av ms :(((

 

*lol*

Lenke til kommentar
fungerer dette tibudet fortsatt?

 

jeg finner det ikke på xbox.com lenger.

 

jeg får det jo opp vis jeg trykker på linken, men det kan jo ha gått ut forde.

 

Jeg så ikke denne tråden før akkurat nå, men jeg bestilte en 20 gb harddisk i dag, det så ut til å gå greit. Prisen var for øvrig 99.99 NOK og ikke 150 NOK som de fleste tydeligvis har betalt. Jeg håper ikke microsoft bare kansellerer bestillingen :(

Lenke til kommentar
fungerer dette tibudet fortsatt?

 

jeg finner det ikke på xbox.com lenger.

 

jeg får det jo opp vis jeg trykker på linken, men det kan jo ha gått ut forde.

 

Jeg så ikke denne tråden før akkurat nå, men jeg bestilte en 20 gb harddisk i dag, det så ut til å gå greit. Prisen var for øvrig 99.99 NOK og ikke 150 NOK som de fleste tydeligvis har betalt. Jeg håper ikke microsoft bare kansellerer bestillingen :(

 

kan du gi tilbakemelding om du får kjøpt den. vis det fungerer bestiller jeg en og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...