Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Jeg ville definitivt gått for 18-åringen som har tatovert i 2 måneder....

 

 

Men seriøst.. hvis hun ikke engang er sikker på et motiv er vel noen måneder ventetid bare bra...? Er også kjipt å ta tatovering midt på sommeren, i forhold til bading/soling etc.

Når det gjelder plasseringen, så er det vel en av de desidert vondeste plassene å ta en tatovering, men hva gjør man ikke for skjønnheten :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Kjipt å knabbe en annen sin tatovering.

Tja. Spørs på om det er eksakt kopi eller om man "lager det om til sin egen" sammen med artist.

Men i helga hørte jeg om en fyr som hadde tatt eksakt kopi av de tatoveringene Bam Margera har. :p Glad det ikke er meg.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Tok da min første tatovering for 3 dager siden.. har ikke smørt det med noe etter første dagen og nå har det kommet en tynn skorpe.

 

tatoveringen er liten og klør ikke noe særlig, men kan den miste litt av fargen selv om jeg ikke klør på den? altså fordi jeg ikke smører den inn?

Lenke til kommentar
http://letsbuzz.no/christinemeny.html

Christine på lets buzz har 7 ukers vente tid, en jeg kjenner tok der i dag.

 

Det kan være vondt å tatovere der da man har tynnere hud og kort vei til benet.

 

Be hun ta en utskrift av det arket og gi det til den som skal tatovere hun, ikke han 18åringen. Så finner de ut av noe.

BAre jeg som syens den dama er gjort forferdelig dårlig, sjekk høyre "håndledd" samt beinet ser deformert. Kan være at hun/han som ville ha den tegna den slik men ja :p

Lenke til kommentar
Tok da min første tatovering for 3 dager siden.. har ikke smørt det med noe etter første dagen og nå har det kommet en tynn skorpe.

 

tatoveringen er liten og klør ikke noe særlig, men kan den miste litt av fargen selv om jeg ikke klør på den? altså fordi jeg ikke smører den inn?

Du skal ikkje bruke fuktighetskrem dei første dagane uansett. Og viss du skulle miste noko farge av ein eller annan grunn, er det som regel gratis touch-up
Lenke til kommentar
Kjipt å knabbe en annen sin tatovering.

Tja. Spørs på om det er eksakt kopi eller om man "lager det om til sin egen" sammen med artist.

Men i helga hørte jeg om en fyr som hadde tatt eksakt kopi av de tatoveringene Bam Margera har. :p Glad det ikke er meg.

 

Hvor er han fra? Bare lurer siden jeg muligens kjenner han :p

Lenke til kommentar

Sikkert a shot in the dark, men er det noen her som har peiling på tatovering og diabetes? Jeg har diabetes, som jeg har fått i de seneste år pga at jeg er feit. Altså type 2. Jeg har lest litt om at det ikke er lurt å få sår på føtter og slikt, med diabetes, pga dårlig blodsirkulasjon. Vel, greit nok, er ikke dame - så tatovering på selve foten er jo utelukket. Jeg har derimot lyst å få tatovert leggen(e). Noe trøbbel med det?

 

Bill.mrk. lei av å google

Lenke til kommentar
http://letsbuzz.no/christinemeny.html

Christine på lets buzz har 7 ukers vente tid, en jeg kjenner tok der i dag.

 

Det kan være vondt å tatovere der da man har tynnere hud og kort vei til benet.

 

Be hun ta en utskrift av det arket og gi det til den som skal tatovere hun, ikke han 18åringen. Så finner de ut av noe.

BAre jeg som syens den dama er gjort forferdelig dårlig, sjekk høyre "håndledd" samt beinet ser deformert. Kan være at hun/han som ville ha den tegna den slik men ja :p

 

 

Den er ikke veldig bra nei.. Men pass deg, ike si noe negativt om Lets Buzz her inne, da kommer slakten! :tease:

Lenke til kommentar

Nå jobber vel Christine som lærling (Correct me if I'm wrong)

 

Og sammenlignet med andre lærlinger, syns jeg arbeidet hennes holder et bra nivå..

(nei jeg er ikke fra Bergen, og har heller aldri vært på Let's buzz)

Endret av Tommy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Kjipt å knabbe en annen sin tatovering.

Tja. Spørs på om det er eksakt kopi eller om man "lager det om til sin egen" sammen med artist.

Men i helga hørte jeg om en fyr som hadde tatt eksakt kopi av de tatoveringene Bam Margera har. :p Glad det ikke er meg.

 

Hvor er han fra? Bare lurer siden jeg muligens kjenner han :p

Er ikke sikker, men var en venn/beskjent av denne fyren som fortalte meg det, og han er fra langesund.

Edit: Ser du er fra telemark nå, så er ikke usansynlig at vi snakker om samme person. ;)

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...