Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://letsbuzz.no/christinemeny.html

Christine på lets buzz har 7 ukers vente tid, en jeg kjenner tok der i dag.

 

Det kan være vondt å tatovere der da man har tynnere hud og kort vei til benet.

 

Be hun ta en utskrift av det arket og gi det til den som skal tatovere hun, ikke han 18åringen. Så finner de ut av noe.

BAre jeg som syens den dama er gjort forferdelig dårlig, sjekk høyre "håndledd" samt beinet ser deformert. Kan være at hun/han som ville ha den tegna den slik men ja :p

 

 

Den er ikke veldig bra nei.. Men pass deg, ike si noe negativt om Lets Buzz her inne, da kommer slakten! :tease:

Jeg kjenner en kompis som er lærling på Leading light, vurderer å tattovere meg hos han men må se noe mere han har gjort først.

Lenke til kommentar

Sikkert a shot in the dark, men er det noen her som har peiling på tatovering og diabetes? Jeg har diabetes, som jeg har fått i de seneste år pga at jeg er feit. Altså type 2. Jeg har lest litt om at det ikke er lurt å få sår på føtter og slikt, med diabetes, pga dårlig blodsirkulasjon. Vel, greit nok, er ikke dame - så tatovering på selve foten er jo utelukket. Jeg har derimot lyst å få tatovert leggen(e). Noe trøbbel med det?

 

Bill.mrk. lei av å google

 

Ingen som kan gi noe svar?  :(

Lenke til kommentar

Sikkert a shot in the dark, men er det noen her som har peiling på tatovering og diabetes? Jeg har diabetes, som jeg har fått i de seneste år pga at jeg er feit. Altså type 2. Jeg har lest litt om at det ikke er lurt å få sår på føtter og slikt, med diabetes, pga dårlig blodsirkulasjon. Vel, greit nok, er ikke dame - så tatovering på selve foten er jo utelukket. Jeg har derimot lyst å få tatovert leggen(e). Noe trøbbel med det?

 

Bill.mrk. lei av å google

 

Ingen som kan gi noe svar?  :(

 

Utifra det jeg vet så så skal leggen gå greit, har sett mennesker med alvorlig diabetes og tattovere på leggene:)

Lenke til kommentar
Utifra det jeg vet så så skal leggen gå greit, har sett mennesker med alvorlig diabetes og tattovere på leggene:)

 

 

Takk for svar! :)

 

Litt usikker her nå og jeg hater å være usikker, men jeg har så lyst å få en stor fin sak på leggen. Nå har jeg lest at dersom blodsirkulasjon er ok, så er det ingen fare. Andre feitinger med diabetes har da tatoveringer der, som du også sier. Hmm... 

 

 

Fastlegen kan jeg ikke spørre fordi han er totalt blåst og skjønner pent lite, uten at jeg skal gå inn på det her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Har sett noen hull nå:p
Hvorfor må jeg alltid tenke koffert. :p

Tenkte ikke over det før du sa det nå faktisk. Hvor mange hull har du sett, Fluesopp? ;)

Lenke til kommentar
Har sett noen hull nå:p
Hvorfor må jeg alltid tenke koffert. :p

 

Første jeg tenkte på selv, vi er gutter Lars og stolte over våre kinky sider :!:

 

En på miami ink hadde diabetes, husker ikke hvilken type men han tok en på armen.

 

Har allerede på begge underarmene og der var det ingen problemer. Grodde fint og normalt.

 

Vedder testiklene mine på at det går bra;)

Lenke til kommentar
Kjipt å knabbe en annen sin tatovering.

Tja. Spørs på om det er eksakt kopi eller om man "lager det om til sin egen" sammen med artist.

Men i helga hørte jeg om en fyr som hadde tatt eksakt kopi av de tatoveringene Bam Margera har. :p Glad det ikke er meg.

 

Hvor er han fra? Bare lurer siden jeg muligens kjenner han :p

Er ikke sikker, men var en venn/beskjent av denne fyren som fortalte meg det, og han er fra langesund.

Edit: Ser du er fra telemark nå, så er ikke usansynlig at vi snakker om samme person. ;)

 

Bare for å "sikre" meg litt mer: Hvem av tattisene til Bam var det snakk om? :p

 

Lars: Satser nøttene mine på at du også er gutt, dermed ligger det i genene dine ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Bare for å "sikre" meg litt mer: Hvem av tattisene til Bam var det snakk om? :p

Var visst på magen og armen eller noe, husker ikke helt. Men tror det var akkurat de samme tatoveringene, på akuratt samme stedene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...