Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :)

 

Har lyst på ny tatovering og denne gang gjøre det litt stort.. Altså dekke hele venestre overamrm..

Litt usikker på hvordan jeg skal gå frem..

 

Burde jeg bare finne flere elementer jeg vil ha med og be tattovøren fikse resten, eller skal jeg bare si noen ting jeg vil ha og la tattovøren lage hele greia?

 

Takk for hjelp

Prøver en gang til :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aids: Likte det øverste bildet (i innlegget med flere bilder på forrige side). Har generelt sett sansen for arrvev, bare det ikke er for rødt, og for utstikkende. Ser av en eller annen grunn unaturlig ut. Naturlig arrvev er f.eks. ofte pent, men for all del kjekt med motiv i det også.

 

Så til et spørsmål: hva finnes det av muligheter da det gjelder semi-falske plugs? Jeg har temmelig små øreflipper. Definerte, men med relativt lite areal. Har litt lyst til å få til noe plugs-lignende med f.eks. bronsefarge. Tror ikke det er noen idé å kjøre på med de helt store hullene heller. Det hadde kanskje sett greit ut om jeg fikk viet ut et hull slik at det totale arealet ble større, men jeg er skeptisk til å lage hull som det er vanskelig å få til å gro. Leter egentlig etter smykker som er 1,2mm eller noe lignende, men med større flate på toppen (trenger ikke å være store i det hele tatt, gjerne ganske små «rundinger»). Hadde vært greit med en slags gritty bronsefarge, evt. som heller mer mot gult. Noen som vet om noe lignende?

Lenke til kommentar

Ehh.. Klassisk og teit spørsmål her sikkert, men hvordan i all verden får jeg overtalt foreldra mine om å få lov til å ta ring i leppa? Har hatt lyst i flere år, og jeg vet helt sikkert jeg vil ha. Er snart 17 år, men dem lar meg ikke ta selv om det er lovlig for meg å ta.

Tror ikke jeg tør å ta uten å først få lov, for jeg er usikker på konsekvensene. Tips til hvordan å få lov?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Tror ikke jeg tør å ta uten å først få lov, for jeg er usikker på konsekvensene. Tips til hvordan å få lov?

Hva skal de gjøre, rive den ut? "Det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse."

Lenke til kommentar

Har hørt at solen er tatoveringens verste fiende..?

jeg har tenkt å skaffe meg en tatovering på høyre overarm til høsten og er samtidig glad i å sole meg mye om sommeren. er jeg nødt til å smøre tatoveringen med noe spesielt HVER ENESTE GANG jeg skal sole meg?? eller er dette bare i starten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...