Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ser for meg at det er tida etter som gjør vondt. Dusje, og å generellt sett få ting på det.

Å dusje er faktisk ikke så ille. Det verste er egentlig at det går så grusomt vondt om noen kommer hardt borti. Den jeg har rundt håndleddet gjør vondt neste hele tiden, mtp at jeg beveger leddet så mye.

 

Den svære der må være helt vanvittig vond å få grodd, i og med at den er så innmari stor.

Lenke til kommentar

Må inrømme at det ser utrolig kult ut men auuuu!!! Finnes det bilder av det når det er grodd?

 

Fikk endelig surret meg til å poste noen bilder av noen av tattoveringene mine i bildetråden. Ikke klag på kinategn :p Er japansk, betyr antikrig og er fra en ett jakkemerke som fulgte med en 7" av ett band som betydde/betyr mye for meg. Håper på å få gjort om armen med mørkalver til fullsleeve til høsten og skal bruke sommeren på å finne resterende motiver/komponere det sammen. Har vurdert å fylle det tribal lignende mønsteret i bakgrunn av alven på underarmen med sort og samtidig få rettet det opp litt, men har på en måte sin sjarm at det ikke er 100% symmetrisk men ser ut som det er tegnet for hånd. Hva synes folk?

Endret av Tityus
Lenke til kommentar
To kjappe spørsmål jeg ikke orker å google etter:

 

Sånn ca hvor mye koster det for snakebites, og hvordan blir det med "hullet" etter du tar dem ut etter en gitt tid (1 år, 2 år, 5 år)

 

1050 betalte jeg. Hadde en labret som er et lite arr igjen. Ser det ikke så veldig tydelig med mindre du ser godt etter. Tok den ut for en 4-5 måneder siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...