Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Ah, høres bra ut hvertfall! Skal spørre om hun har en portfolio liggende som jeg kunne sett i når jeg er der neste fredag.

Dette blir min første, og jeg gleder mmeg som en unge :D

Slapp av. Alle har sin egen portfolie du kan se på. digger hele sjappa deres, utrolig gjennomført og stilig. bare å glede seg!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bilder skal bli vettu! OTC er 1.-3. mai =)

Ikke lenge til, men samtidig lenge å vente O.o

 

Utrolig lenge å vente, spør du meg!

Skal få meg nytt blekk på OTC den 3 mai. Gleder meg veldig!!!

6 uker å vente blir det, huff... :(

Hva er det du skal få deg da?

 

Er ofte en måneds ventetid på noen av studioene, men uansett så er 6 uker litt og vente:(

Trøsten er at du har noe artig og se frem til :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har hørt navne Emil ett sted i tatoverings-sammenheng, jobbet han for Evil Twins før?

 

Her er forresten utgangspunktet mitt for tatovering på otc, skal gjøre noen små endringer på den bare. Den skal jeg ha nedover ribbeina på høyre side, relativt stor skal den også være :) Oioioi som jeg gleder meg.

post-90990-1237644478_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg tragus kan være kult på oss gutter også, men både på jenter og gutter synes jeg det bare skal være i ene øret. Men det er jo bare min mening.

 

Etter den fyllestrekkingen min natt til fredag har jeg fått en deilig betennelse og gode greier. Så dette er jo flott. Aldri mer strekke i fylla, uansett om jeg mister den ringen jeg har i eller ei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Når vi først er inne på det, så skjønner meg ikke på folk som bare strekker det ene øret svært når det andre har flott grunnlag for det også. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...