Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Skrevet

aldri hatt noe problem med å sette på kula på ringene. uansett om det er trangt eller ikke. Ta godt tak i kula, sett ene "hullet" på kula inn til ringen og press inn. øvelse gjør mester.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men spørsmålet mitt er igjen da.

hva er problemet med å bytte fra stang til CBR etter kun 4 uker etter piercing er tatt?

Skrevet
men spørsmålet mitt er igjen da.

hva er problemet med å bytte fra stang til CBR etter kun 4 uker etter piercing er tatt?

Hvis du bytter smykket for tidlig, så kan du f.eks risikere å få mer 'problemer' med piercingen..

enten at den blir irritert.. evt. så har jeg slitt med at jeg ofte får en 'klump' som tar driiit lang tid å forsvinne..

Men den har jeg nesten fått uansett uten at jeg har byttet smykket også :(

Har derfor gitt opp både hull i nesebor, øyenbryn, og labret.. virker ikke som kroppen min er så glad i piercinger egentlig.. :(

Det får holde med de i ørene da, men har lyst å prøve på en microdermial, men det blir isåfall mellom kragebenet og puppene et sted :p

Skrevet

ringte nettopp Oslo Body-Art Studio i munkegata i Oslo.

De sa de hadde mest erfaring og eksistert lengst i Oslo.

De sa at groperioden er mellom 2-3 uker, og at man helst skal vente 6 uker, men går helt fint å bytte før.

De sa at huden dannes i hullet etter ca 2 uker, og at å bytte til CBR ring ikke er noe problem overhodet.

så tror jeg bytter hos dem etter 4 ukers helingstid jeg:)

Skrevet
ringte nettopp Oslo Body-Art Studio i munkegata i Oslo.

De sa de hadde mest erfaring og eksistert lengst i Oslo.

blablabla

så tror jeg bytter hos dem etter 4 ukers helingstid jeg:)

Huhei, hvor jeg lo! De hadde jeg holdt meg langt unna, du.

Skrevet

og dette er de fordi? vil gjerne ha en begrunnelse for hvorfor de er talentløse og ikke har peiling på hva de gjør

Skrevet

Dro ikke Glint frem en artikkel hvor de hadde funnet diverse småsnacks i lokalene deres? Hvis du blar litt bakover så finner du det nok etterhvert, jeg orker ikke lete.

Skrevet

Jeg fatter fortsatt ikke hvorfor folk spør om råd for så å bare ombestemme seg, gi faen i alle råd og gjøre noe idiotisk i stedet.

Skrevet

Er det noen i denne tråden som kan tegne en tribal tatoo til meg? Eventuelt vet om tatoo-sjapper i oslo området som gjør det?

Jeg er ute etter en på ryggen, mellom skuldrene

Skrevet (endret)
Er det noen i denne tråden som kan tegne en tribal tatoo til meg? Eventuelt vet om tatoo-sjapper i oslo området som gjør det?

Jeg er ute etter en på ryggen, mellom skuldrene

Få tattovøren til å gjøre det direkte på kroppen din, slik at den følger musklene dine og kroppen din korrekt. :) Endret av Eplefe
Skrevet
Få tattovøren til å gjøre det direkte på kroppen din, slik at den følger musklene dine og kroppen din korrekt. :)

Er det noe "alle" gjør?

om du spør dem så ja.. burde det iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...