Balthier Skrevet 29. desember 2011 Skrevet 29. desember 2011 Meget pent Er det noen spesiell grunn til at du har valgt norrøne motiver? Jeg vurderte selv en stund å ta et motiv av loke, men var veldig vanskelig å bestemme seg for hvordan han skulle se ut osv.. 1
Balthier Skrevet 29. desember 2011 Skrevet 29. desember 2011 Denne startet jeg med i Oktober. Planlegger å få fargelagt den i løpet av januar Hvilke farver. Jeg tror det hadde sett meget pent ut med rødt, blått og hvitt.
Psykake Skrevet 29. desember 2011 Skrevet 29. desember 2011 Denne startet jeg med i Oktober. Planlegger å få fargelagt den i løpet av januar Hvilke farver. Jeg tror det hadde sett meget pent ut med rødt, blått og hvitt. Noe alà originalen
Balthier Skrevet 29. desember 2011 Skrevet 29. desember 2011 hells yeaaahh!! Men husk at oransj blir veldig brun eller guffegult når det falmer.. men pink og limegreen er jo bare fantastisk! Den ser aldeles fabelaktig ut med farver.
Perfidus Skrevet 29. desember 2011 Skrevet 29. desember 2011 Jeg og, jeg og! Bildet av min første Midgaardsormen og et vikingskip på magen. Min andre Fenriz ulven. Klarte ike helt å få til et bilde som rettferdigjør hvor rå han egentlig er! Og den er ikke ferdig enda, har sittet 4tx2, og skal fortsette med den 21. januar Begge to er tatt av Osmund Smeby, Lucky 7 i Hamar. Dyktig kæll! Er hos Osmund jeg skal ta og! Jævlige fine! Hvor mye ga du for den første? 1
KristineS Skrevet 29. desember 2011 Skrevet 29. desember 2011 (endret) Jeg og, jeg og! Bildet av min første Midgaardsormen og et vikingskip på magen. Min andre Fenriz ulven. Klarte ike helt å få til et bilde som rettferdigjør hvor rå han egentlig er! Og den er ikke ferdig enda, har sittet 4tx2, og skal fortsette med den 21. januar Begge to er tatt av Osmund Smeby, Lucky 7 i Hamar. Dyktig kæll! Lekkert! Har norrønt inspirert tatovering selv og. Har Sleipner tatovert på ryggen. Kommer sikkert til å ta flere etteerhvert, og både Sleipner midgardsormen og Fenris står på vurderingslista Edit: surra litt når jeg skreiv. Endret 30. desember 2011 av KristineS
kjtiil Skrevet 29. desember 2011 Skrevet 29. desember 2011 Meget pent Er det noen spesiell grunn til at du har valgt norrøne motiver? Jeg vurderte selv en stund å ta et motiv av loke, men var veldig vanskelig å bestemme seg for hvordan han skulle se ut osv.. Takk takk! Det er fordi norrøn mytologi fascinerer meg, og er noe jeg har vært interessert i over lenger tid. Går ikke lei. Jeg og, jeg og! Bildet av min første Midgaardsormen og et vikingskip på magen. Min andre Fenriz ulven. Klarte ike helt å få til et bilde som rettferdigjør hvor rå han egentlig er! Og den er ikke ferdig enda, har sittet 4tx2, og skal fortsette med den 21. januar Begge to er tatt av Osmund Smeby, Lucky 7 i Hamar. Dyktig kæll! Er hos Osmund jeg skal ta og! Jævlige fine! Hvor mye ga du for den første? Osmund er utrolig dyktig! Tar meg 1,5 å komme til Hamar, men det er verdt det! Tror jeg ga en 2000kr. Jeg og, jeg og! Bildet av min første Midgaardsormen og et vikingskip på magen. Min andre Fenriz ulven. Klarte ike helt å få til et bilde som rettferdigjør hvor rå han egentlig er! Og den er ikke ferdig enda, har sittet 4tx2, og skal fortsette med den 21. januar Begge to er tatt av Osmund Smeby, Lucky 7 i Hamar. Dyktig kæll! Lekkert! Har norrønt inspirert tatovering selv og. Har Sleipner tatovert på ryggen. Kommer sikkert til å ta flere etteerhvert, og både Sleipnir og Fenris står på vurderingslista Det blir knalltøffe motiver ut av det!
Perfidus Skrevet 29. desember 2011 Skrevet 29. desember 2011 Aha, mindre enn jeg trodde da! Jeg kunne tenkt meg noe som det her: http://learnlearn.net/Historie,religion,kunst/res/Default/478pxTheodor_Kittelsen__Pesta_Kommer2C_189495_.jpg Passer det som tatovering eller blir det bare en svart klomp?
Occi Skrevet 29. desember 2011 Skrevet 29. desember 2011 Kontraster kan jo alltids endres Tror den kan bli kul!
kjtiil Skrevet 29. desember 2011 Skrevet 29. desember 2011 Ser ut som noe som kan bli fett ja. Om det er Osmund du skal til, legg fram idéen og stol på han. Blir bra!
incom1337 Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 Tok min første rett før sommeren. planen er til slutt å få en full sleeve i samme stil som dette. Denne er på innsiden av underarmen 5
makingFaces Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 Noen som jobber på kiosk og har piercinger? Sudden urge til å ta vertikal labret, men jeg vet ikke om jeg kan det...? Jobber på 7-Eleven og har en meget trivelig sjef, men er det noen som vet om det er regler mot ansiktspiercinger i sånne yrker?
Occi Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 Det samme ble nylig tatt opp i denne tråden her og utover.
Jørgen Sørheim Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Skrevet 30. desember 2011 Det beste er jo å høre med sjefen din. Ingen her kan si hvordan han vil reagere bedre enn ham selv. Jeg har sett flerfoldige folk som jobber i butikk og har piercinger, men jeg reagerer selv på det. Ikke fordi det er støtende, men fordi det fortsatt er såpass uvanlig med kundebehandlere som har synlige ansiktpiercinger.
Perfidus Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 Da blir det nok til at jeg stikker innom Osmund over helga og legger fra idéen. Vurderer å ta det jeg posta tidligere først ogaå bygge på med noe som dette: http://data.whicdn.com/images/9955706/normal_husmand_02_large.jpg?1305918011 Tror jeg skal ha det fra albuen og nedover.
KristineS Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 Noen som jobber på kiosk og har piercinger? Sudden urge til å ta vertikal labret, men jeg vet ikke om jeg kan det...? Jobber på 7-Eleven og har en meget trivelig sjef, men er det noen som vet om det er regler mot ansiktspiercinger i sånne yrker? Jobbet i 7-eleven selv i et år, og vi fikk beskjed om at ansiktspiercinger enten skulle fjernes eller tapes over av hygeniske årsaker. Vet ikke om det gjaldt kun for denne butikken eller genrelt i kjeden.
Eplefe Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 Det beste er jo å høre med sjefen din. Ingen her kan si hvordan han vil reagere bedre enn ham selv. Jeg har sett flerfoldige folk som jobber i butikk og har piercinger, men jeg reagerer selv på det. Ikke fordi det er støtende, men fordi det fortsatt er såpass uvanlig med kundebehandlere som har synlige ansiktpiercinger. Får faktisk ikkje kommentarar på piercingene, derimot tatoveringen hauster mykje komplimenter, spesielt frå folk på 40+. Tykkjer det er rimeleg artig. Dog, eg jobber i kafé, ikkje i butikk, per se. Jobbet i 7-eleven selv i et år, og vi fikk beskjed om at ansiktspiercinger enten skulle fjernes eller tapes over av hygeniske årsaker. Vet ikke om det gjaldt kun for denne butikken eller genrelt i kjeden. Trur det kjem an på sjefen. Har ein kompis som jobbar i 7-11, og han har ein god del piercingar, trur ikkje han har vorte bedt om å dekke dei over/ta dei ut.
BertNaked Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 7-11 har massivt gjennomtrekk, så om du har piercinger / tatoveringer så betyr ikke det så mye, så lenge du er flink nok til å jobbe der. (dvs, du kan bruke en ovn til å steke panini)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå