Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke han ser ut i det heletatt, og ørene ser helt mong ut... Nei, det der er for drøyt ass, er ikke noe stor fan av utviding å sånn sånn generelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bare hyggelig!

Egentlig rart de ikke har det skrevet på hjemmesiden og myspace i tillegg...

Skaffet deg time eller?

Skal dit i mars en gang selv, og gleder meg som en unge!

Vet jeg har spurt deg før, men hva skal du ta, og hvem skal ta det? :p

Skal selv ordne meg time med Jo for å få gjort ferdig det jeg startet på i mai i fjor. Men det blir ikke gjort før otc i år, så sant jeg klarer å spare opp penger :p

Skrevet

Er Oslo Ink å anbefale? Vet lite om de som jobber der, og generelt sett sjappene i Oslo. Har allerede en tattovering på innsiden av underarmen, og rundt håndleddet. Tenkte kanskje å fylle resten av underarmen slik at det blir en half sleeve. Noen formeninger om Oslo Ink, om de er å anbefale? Ser at prisen per time er 1500,-. Det er vel ganske standard?

Skrevet
Noen i Oslo som er gode og samtidig tatoverer 17-åringer? (Ja, jeg vet at sikkert mange her inne er i mot det)

I denne tråden er det ingen som er for det så du vil ikke finne tips om tatovører som annses som gode og samtidig tatoverer folk under 18 år.

Skrevet
Bare hyggelig!

Egentlig rart de ikke har det skrevet på hjemmesiden og myspace i tillegg...

Skaffet deg time eller?

Skal dit i mars en gang selv, og gleder meg som en unge!

Ja, var innom og pratet med de i dag, og endte opp med en time med Sacha 17. februar. Gleder meg helt drøyt, og skulle egentlig ønske jeg bare kunne ta hele da.

Skrevet

OJ oj, såpass mange timer for en half sleeve? Hvordan har de 17 timene vært delt opp?

No14, du har ikke bilde av den a?

Jeg vurderer en half sleeve eller en 3/4. Har ikke bestemt meg helt ennå. Må tenke hva jeg skal ha også.

Skrevet (endret)

post-161416-1264294294_thumb.jpg post-161416-1264294344_thumb.jpg post-161416-1264294358_thumb.jpg

Litt dårlig bildekvalitet med mobilkamera.

Fant ikke ut hvordan jeg skjuler ting..

Endret av No14
Skrevet
Vet jeg har spurt deg før, men hva skal du ta, og hvem skal ta det? :p

Skal selv ordne meg time med Jo for å få gjort ferdig det jeg startet på i mai i fjor. Men det blir ikke gjort før otc i år, så sant jeg klarer å spare opp penger :p

Skal ha et old school sigøynerhode på låret.

Satser på å få time hos Pero, siden jeg har sett han har noen slike i porteføljen.

Så det blir gøy. Regner med de ringer meg til uka eller uka etter for å sette datoen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...