Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finn på noe bedre selv da istedefor å bare syte! :thumbdown:

 

 

Haha, hvor kom den fra? Er poenget at man bare skal poste dersom man vil si "Åh den var dødstøff da og alle er jo forskjellige !" og så bare poste et eller annet bilde som ikke har noe med en nåværende diskusjon å gjøre, og heller ikke nevne noe om bildet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Finn på noe bedre selv da istedefor å bare syte! :thumbdown:

Hadde jeg ikke syns at mesteparten av det du poster er dritt hadde jeg ikke klaget, men smaken er som baken, som du så utallige ganger har påpekt tidligere i tråden.

 

Det er snakk om min personlige mening, men jeg tror allikevel ikke det skal mye for å forstå at det ikke er noen vits i å prøve og sammenligne Stalking Cat, femtiåringen fra Mexico som har gått alvorlig frem ved hjelp av bl.a. tatoveringer, implantater, leppesplitt og nesemodifisering for å ligne mest mulig på en tiger, og et bilde av en eller annen tilfeldig person som har en tegning av et tigeransiktet digitalt smurt på ansiktet sitt i Photoshop.

 

Om det var kult eller ikke er også en diskusjon jeg ikke vil ta iom. at vi tydeligvis har veldig delte meninger om hva som ser bra ut eller ikke og derfor nok ikke vil komme til enighet med det første.

 

Det hadde vel vært noe annet om det var snakk om en faktisk tatovering, men det er vel en annen sak.

Lenke til kommentar
Heihurra, i januar skal jeg fortsette med armen min. Orkideer for tur. :)

 

Gratulerer. Men du har hatt så mange forskjellige prosjekter og bilder at jeg ikke husker hva det er du har på armen.

 

@cupocoffee - En av de bedre! - som det ikke er mange av her nå ..

 

Enig, den var veldig bra. Men jeg synes at armen som grep etter spydet ble litt lang.

Lenke til kommentar
Har 3 forskjellig scarification motiver, alle forskjellig blomster. Planen var å sveise sammen alle til en slags sleeve, men vi kom frem til at det ser bedre ut med litt rom mellom de. Men det blir veldig bra altså, gleder meg til å fortsette. :) Etter økta i januar er jeg ferdig fra albuen og ned.

 

Mener jeg husker noen bilder nå. Gøy med scarification. Den femme fatalegreia husker jeg veldig godt. Har du ikke noe på ryggen og?

Lenke til kommentar

Venter du på noe godt venter du ikke forgjeves. ;)

 

Seriøst så bestemte jeg meg for lange tider siden for at det neste motivet mitt skulle være en skorpion på ene siden av halsen, men å finne ut nøyaktig hvordan den skulle se ut og hvor stor den skulle være føltes som et evighetsprosjekt. Da det ble løst for litt over en måneds tid siden var det lange ventelister på studioet, men jeg klager fortsatt ikke. De gir beskje d når de begynner å ta bestillinger igjen og nå har jeg klart hvordan skorpisen skal se ut.

 

Man skal jo ha tattisen livet ut så hva er egentlig noen månders ventetid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...